به‌روزرسانی اندروید اوریو

سامسونگ نسخه سازمانی گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 را منتشر کرد

هنگامی‌که صحبت از اسمارت‌فون‌ها به میان می‌آید، هر کاربر نیازهای خاص خود را دارد. به عنوان مثال یک کاربر که در خارج از خانه کار می‌کند، نیاز به یک اسمارت‌فون مقاوم و یا یک دانش آموز به یک اسمارت‌فون مقرون به صرفه احتیاج دارد. کاربران سازمانی و ارگان‌ها نیز دسته‌ای از کاربران هستند که اسمارت‌فون مخصوص به خود را احتیاج دارند، از این رو سامسونگ به‌تازگی نسخه خاصی از دو پرچم‌دارش را برای این دسته از خریداران روانه بازار کرده است.

گلکسی نوت 8 و گلکسی S8

بدون شک هر دو اسمارت‌فون گلکسی نوت 8 و گلکسی S8 برای کاربران عادی بسیار مناسب هستند، اما سامسونگ تصمیم گرفته نسخه‌ای از این دو گوشی هوشمند را مخصوص کاربران سازمانی عرضه کند. نسخه Enterprise این دو پرچم‌دار از نظر سخت‌افزاری کاملا مشابه با نسخه استاندارد بوده اما در زمینه نرم‌افزاری تفاوت‌هایی دارند.

به عنوان مثال در این نسخه سه سال لایسنس Knox سامسونگ و به‌روزرسانی سیستم عامل از طریق OTA به کاربر تعلق می‌گیرد که می‌تواند امنیت این هندست را تا حد زیادی تامین کند. بنابراین کاربران این نسخه خاص تا سه سال و به‌صورت ماهانه پچ‌های امنیتی را دریافت می‌کنند. هم‌چنین زمان ضمانت این اسمارت‌فون‌ها از دو سال به سه سال افزایش یافته است.

نسخه‌های Enterprise گلکسی نوت 8 و گلکسی S8 تاکنون تنها در آلمان عرضه شده‌اند و هنوز مشخص نیست که آیا این نسخه در دیگر کشورها نیز عرضه می‌شود یا تنها مختص به بازار این کشور خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH