قلم پیکسل‌بوک انرژی خود را توسط باتری‌های AAAA تامین می‌کند

همانطور که مطلع هستید گوگل اخیرا کروم بوک جدید خود با نام پیکسل‌بوک را معرفی کرده است. این محصول که برای رقابت با مک‌بوک‌های شرکت اپل و همچنین تبلت‌های سرفیس مایکروسافت طراحی شده، به یک قلم مخصوص به نام قلم پیکسل‌بوک نیز مجهز شده است.

اگر قصد خرید لپ‌تاپ پیکسل‌بوک را دارید، شاید بهتر باشد به منبع تغذیه قلم پیکسل‌بوک نیز توجه داشته باشید؛ چراکه براساس اطلاعات موجود در لیست فروشگاه گوگل، این قلم از باتری AAAA استفاده می‌کند. اگرچه احتمالا اکثر افراد با باتری‌های AA و AAA آشنایی دارند و به راحتی می‌توانند این باتری‌ها را از فروشگاه‌های مختلف تهیه کنند، اما دسترسی به باتری‌های AAAA به دلیل متداول نبودن آن‌ها کمی دشوارتر خواهد بود.

هنگامی‌که ظرفیت باتری قلم پیکسل‌بوک به پایان برسد، به راحتی می‌توانید یک باتری جدید را جایگزین آن کنید. متاسفانه در صورتی‌که هیچ باتری دیگری برای جایگزین کردن آن نداشته باشید، راهی برای شارژ کردن باتری خالی نخواهید داشت. پیش از این مایکروسافت در قلم سرفیس نیز از این باتری‌ها استفاده کرده بود و از این نظر قلم پیکسل‌بوک اولین مورد نیست. به هر ترتیب شاید بسیاری از کاربران ترجیح می‌دادند که قابلیت شارژ دوباره باتری قلم پیکسل‌بوک از طریق میکرو USB یا حتی USB-C فراهم می‌شد.

تاکنون گوگل اشاره‌ای به مدت زمانی‌که می‌توان با یک باتری از قلم پیکسل‌بوک استفاده کرد، نداشته است اما امیدواریم که این مدت زمان به اندازه‌ای طولانی باشد که کاربران مجبور به تهیه تعداد زیادی باتری AAAA نباشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH