کارت‌های SD جدید سن‌دیسک می‌توانند در‌ کنار داشتن سرعت بالا، دمای زیر صفر را نیز تحمل کنند

آیا تا‌کنون به این فکر کرده‌اید که کارت‌های SD یا کارت‌های حافظه microSD قادر هستند در دما‌های زیر صفر کار کنند؟ اگر تا به‌حال این موضوع ذهن شما را به‌ خود مشغول کرده، بهتر است بدانید که جدید‌ترین کارت‌های پر‌سرعت سری Automotive و Industrial از کارت‌های SD و microSD ساخت سن‌دیسک، از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. همان‌طور که احتمالا حدس زده‌اید، این کارت‌ها برای کار‌های تخصصی طراحی شده‌اند. آن‌ها برای مدت طولانی در دما‌های شدید به فعالیت ادامه می‌دهند.

کارت‌های سری Industrial سن‌دیسک با ظرفیت‌های 8 تا 64 گیگابایت برای نوع SD و 8 تا 128 گیگابایت برای گونه microSD، در دسترس خواهند بود. شرکت سازنده اذعان می‌کند که این محصولات می‌توانند در مدت زمانی طولانی درجه حرارتی از 25- تا 85 درجه سانتی‌گراد را تحمل کنند.

کارت‌های جدید سری Automotive این کمپانی، تنها از نوع SD و با ظرفیت 8 تا 64 گیگابایت عرضه خواهند شد. این محصولات برای استفاده در خودرو‌ها، هواپیما‌های بدون سرنشین و سایر وسایل نقلیه در حال حرکت، طراحی گردیده‌اند. آن‌ها با شرایط AEC-Q100 Grade 3 سازگاری دارند و قادر هستند در دما‌های شدید بین 40- تا 85 درجه سانتی‌گراد فعالیت نمایند.

این محصولات جدید از یک ویژگی برای نمایش وضعیت سلامت کارت برخوردار‌ خواهند بود. این موضوع به تولید‌کننده‌ها اجازه می‌دهد که ظرفیت‌، سطح عملکرد و سایر عوامل را زیر‌نظر داشته باشند. با‌ این‌حال برای استفاده از این قابلیت، سیستم میزبان باید از آن پشتیبانی کند.

سن‌دیسک می‌گوید نمونه‌هایی از این ساخته‌ها را برای تولیدکنندگان ارسال می‌نماید اما مشخص نیست این شرکت‌ها چه‌زمانی شروع‌ به استفاده کردن از آن‌ها در محصولات خود، نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH