خبرهای بیشتری از فبلت در راه نوکیا به نام لومیا 1520

lumia_1520_0

اسکرین شات‌های درز کرده از نوکیا بندیت؟، دلالت بر صفحه نمایش 1080p این فبلت دارند.

پیش از این شایعاتی از اولین فبلت ساخت نوکیا شنیده بودیم، اما اینبار اطلاعات منتشر شده توسط @evleaks درک بهتری از این دستگاه به ما می‌دهد.

اسکرین شات درز کرده از صفحه اول این فبلت حاوی تعدادی کاشی زنده است و نشان می‌دهد که این دستگاه در راه، از ستون‌ها و ردیف‌های بیشتری برای جا دادن تعداد بیشتری برنامه بهره می‌برد.

در هر ردیف 6 کاشی است که نسبت به چهار کاشی که پیش از این در هندست‌های ویندوز فونی قرار می‌گرفت، افزایش 50٪ داشته است. البته هنوز صحت این تصاویر به طور کامل تایید نشده است.

این تبلت قرار است مجهز به یک صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ دی، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون، ویندوز 8.1 که از صفحه نمایش فول اچ دی پشتیبانی می‌کند باشد.

دوربین این فبلت 20 مگاپیکسلی و مجهز به تکنولوژی PureView با ترکیبی از ثابت کننده اپتیکال تصاویر، عملکرد پیشرفته در محیطهای کم نور و دیگر ویژگی‌ها است.

بعلاوه این فبلت قابلیت شارژ بی سیم آپشنال و آپدیت به GDR3 را دارد.

لومیا 1520 قرار است در رویدادی که در نیویورک و در پایان همین ماه برگزار می‌شود آغاز به کار کند.

4 در مورد “خبرهای بیشتری از فبلت در راه نوکیا به نام لومیا 1520”

  1. آیتی رسان به روز کنید خودتون رو مایکرو سافت نوکیا رو خریده یعنی دیگر تلفن هوشمندی تحت برند نوکیا نخواهید دید

    1. اینطوریم نیست برادر من،گوشی های نوکیا با برند نوکیا ساخته میشن ولی تموم سودش واسه مایکروسافته!درست مثله شرکت پورشه که ولکس واگن رو خریده اما هنوزم که هنوزه محصولات ولکس واگن تحت برند خودش فروخته میشن

      1. دوست عزیز نه تنها پورشه بلکه اءودی ولامبورگینی هم زیر مجموعه فولکس واگن هستن اخه در مورد چیزی اطلاع نداری چرا مطلب میزاری درضمن طبق توافق نوکیا و مایکروسافت تلفن های لومیا بانام لومیا و ماکرویاعت وارد بازار بشن و ماکروسافت نمی تونه از برند نوکیا استفاده کنه خواهشا کمی تحقیق کنید بعد نظر بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH