سامسونگ تایید کرد؛ گلکسی نوت 3 مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت!

Galaxy-Note-2-4300به نظر می‌رسد، تولیدکنندگان در تلاش هستند تا تکنولوژی اسکن اثر انگشت را به گوشی‌های هوشمند خود اضافه نمایند. پس از پرچم‌دار بعدی آی‌فون و فبلت غول پیکر اچ‌تی‌سی، حال نوبت به نسل گلکسی نوت رسیده تا با به کار بستن این تکنولوژی در نسل جدید خود، سامسونگ را بار دیگر به یک شرکت پیشتاز در فناوری‌های تلفن‌همراه تبدیل نماید.

تنها چند ساعت تا شروع مراسم سامسونگ باقی مانده است و به نظر می‌رسد گلکسی نوت 3، به تکنولوژی اسکن اثر انگشت مجهز شده است. پیش‌تر نیز، تصویری منتشر شده بود که نام یک فایل آندرویدی را “FingerprintService.apk” در فبلت جدید سامسونگ  نشان می‌داد و از آن زمان تا کنون، شایعات درباره این تکنولوژی در نوت 3 قوت گرفته است.

دیروز نیز، یکی از اعضای سامسونگ  R&D در هند، وجود سنسور تشخیص اثر انگشت را در گلکسی نوت 3 تایید کرد. این تکنولوژی بنا بر گفته وی، چنین کار خواهد کرد که هنگامی سنسور تشخیص دهد صاحب گوشی، اثر انگشت خود را برروی سنسور قرار داده وی به صفحه اصلی منتقل می‌شود و در غیر این‌صورت، گوشی در حالت مهمان قرار خواهد گرفت.

باید منتظر ماند و دید، نسل سوم فبلت‌های گلکسی نوت سامسونگ امشب چگونه خواهند درخشید! آیا پیروز بازار فبلت‌ها خواهد بود یا یک رقیب نسبتا عادی برای فبلت‌ سونی و ایسر، به حساب خواهد آمد؟!

1 در مورد “سامسونگ تایید کرد؛ گلکسی نوت 3 مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH