سامسونگ از دو سنسور دوربین جدید 12 و 24 مگاپیکسلی رونمایی کرد

سامسونگ از دو سنسور دوربین ISOCELL جدید رونمایی کرد. اولین مورد در اصل نمونه کوچک‌تر سنسور 12 مگاپیکسلی Dual Pixel سامسونگ محسوب می‌شود که برآمدگی دوربین را در محصولاتی که از آن استفاده می‌کنند، از بین می‌برد. سنسور دوم از نظر اندازه با قبلی یکسان بوده ولی رزولوشن بالاتری دارد.

ISOCELL Fast 2L9 یک سنسور 12 مگاپیکسلی بوده که اندازه پیکسل آن برابر با 1.28 میکرومتر است. این سنسور از تکنولوژی Dual Pixel بهره می‌برد که فوکوس خودکار سریع و دقیق را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. براساس ادعای سامسونگ، توسط این سنسور و تنها یک دوربین می‌توان تصاویر بوکه باکیفیتی ثبت کرد.

ISOCELL Slim 2X7 سنسوری 24 مگاپیکسلی بوده و اندازه پیکسلی برابر با 0.9 میکرومتر دارد. در تاریکی این سنسور با ترکیب 4 پیکسل باعث افزایش حساسیت به نور می‌شود که سامسونگ آن را Tetracell نامیده است. استفاده از جداسازی عمیق پیکسلی (Deep Trench Isolation) باعث افزایش محدوده دینامیکی و کاهش تداخل رنگ‌ها می‌شود.

سنسور دوربین

هر دو سنسور برای استفاده در گوشی‌های هوشمند باریک طراحی شده‌اند و برآمدگی در آن‌ها ایجاد نمی‌کنند. هنوز نمی‌دانیم که چه محصولاتی به این سنسورها مجهز خواهند شد ولی سامسونگ اعلام کرده که در حال توسعه سنسورهای بیشتری با اندازه پیکسل کمتر از 1 میکرومتر است.

7 در مورد “سامسونگ از دو سنسور دوربین جدید 12 و 24 مگاپیکسلی رونمایی کرد”

  1. بابک.متخصص

    واقعا تقلید کاری از سونی جالبه واسم همه شدن کپی از سونی هم اپل هم سامسونگ اینا کپی میکنن بقیه شرکت ها تغییر نام و محصول میدن من باشم شکایت میکنم چه وضعیه به خدا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH