گلکسی نوت 3 و شکست در برآورده کردن انتظارات ما!

verizon-galaxy-note-3-575x447

گلکسی نوت 3 حقیقتا فبلت قدرتمندی خواهد بود که شاید در بسیاری از موارد فراتر از انتظارات ظاهر شود، اما می‌توانست خیلی بهتر باشد. مخصوصا در چند مورد که در متن زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

این فبلت از نظر پردازشگر، باریکی و سخت افزار داخلی خیلی بهتر از مدل پیشینش ساخته شده است، ولی تا رسیدن به یک فبلت عالی و بدون نقص در چند مورد می‌توانست بهتر عمل کند.

اندازه: صفحه نمایش 5.7 اینچی این تبلت هنوز هم به اندازه گلکسی مگا نیست و انتظار می‌رفت در این مدل جدید از خانواده نوت‌ها با آن پردازشگر قدرتمند صفحه نمایش حداقل 6 اینچی در نظر گرفته می‌شد. بالاخره اصل کارکرد نوت در زمینه‌های گرافیکی و تماشای رسانه با کیفیت است.

ساختار: باز هم همان قصه همیشگی، با وجود اینکه در این مدل سامسونگ با یک ظاهر گول زننده تلاش کرده از پیکان انتقادات کاربران نسبت به پلاستیکی بودن محصولاتش فرار کند، اما هنوز هم تا آلومینیومی شدن فاصله زیادی دارد.

دوربین‌ها: می‌توان گفت ست دوربینی که این برند برای محصول جدیدش در نظر گرفته کاملا نا امید کننده است. این فبلت قرار است غول دنیای فبلت‌ها باشد. با یک دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی و 2 مگاپیکسلی در جلو، در زمانی که لنز دوربین‌های اینچنینی بزرگ و بزرگتر می‌شوند، سامسونگ ناموفق عمل کرده است. بهتر بود برای دوربین پشتی از یک نوع 16 مگاپیکسلی و برای جلویی از یک نوع 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. اینطور بود که با عملکردهای ویژه‌ای که سامسونگ به دوربین‌هایش می‌افزاید می‌توانست به عنوان یک گجت با دوربین عالی با حرفه‌ای‌ها به رقابت بپردازد.

اینکه سامسونگ در هر محصولش جای اما و اگر زیادی می‌گذارد دیگر برای همه تبدیل به عادت شده است. باید منتظر بود و دید که آیا گلکسی نوت 3 می‌تواند حداقل در حد همان چیزی که هست عمل کند؟

64 در مورد “گلکسی نوت 3 و شکست در برآورده کردن انتظارات ما!”

  1. کسی میتونه کارشناسی خوب انجام بده که واقعا منصف و بی طرف رفتارکنه از نوع نوشتاری و نظراتتون کاملا مشخصه که فقط میخوایید برندخاصی رو بکوبید

    من انواع برندها دستم بوده و الان نوت 3 9005 دستمه از لحاظ کیفیت دوربین فوق العادس
    از لحاظ سرعت: بازی آسفالت 8…call of duty…walking dead…و چندبازی پرحجم وسنگین رو صفحه اجرا کردم هیچ مشکلی ایجاد نشد
    با 1700این قیمت تو هم ردیفای خودش چند پله بالاتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH