گلکسی نوت 3 و شکست در برآورده کردن انتظارات ما!

verizon-galaxy-note-3-575x447

گلکسی نوت 3 حقیقتا فبلت قدرتمندی خواهد بود که شاید در بسیاری از موارد فراتر از انتظارات ظاهر شود، اما می‌توانست خیلی بهتر باشد. مخصوصا در چند مورد که در متن زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

این فبلت از نظر پردازشگر، باریکی و سخت افزار داخلی خیلی بهتر از مدل پیشینش ساخته شده است، ولی تا رسیدن به یک فبلت عالی و بدون نقص در چند مورد می‌توانست بهتر عمل کند.

اندازه: صفحه نمایش 5.7 اینچی این تبلت هنوز هم به اندازه گلکسی مگا نیست و انتظار می‌رفت در این مدل جدید از خانواده نوت‌ها با آن پردازشگر قدرتمند صفحه نمایش حداقل 6 اینچی در نظر گرفته می‌شد. بالاخره اصل کارکرد نوت در زمینه‌های گرافیکی و تماشای رسانه با کیفیت است.

ساختار: باز هم همان قصه همیشگی، با وجود اینکه در این مدل سامسونگ با یک ظاهر گول زننده تلاش کرده از پیکان انتقادات کاربران نسبت به پلاستیکی بودن محصولاتش فرار کند، اما هنوز هم تا آلومینیومی شدن فاصله زیادی دارد.

دوربین‌ها: می‌توان گفت ست دوربینی که این برند برای محصول جدیدش در نظر گرفته کاملا نا امید کننده است. این فبلت قرار است غول دنیای فبلت‌ها باشد. با یک دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی و 2 مگاپیکسلی در جلو، در زمانی که لنز دوربین‌های اینچنینی بزرگ و بزرگتر می‌شوند، سامسونگ ناموفق عمل کرده است. بهتر بود برای دوربین پشتی از یک نوع 16 مگاپیکسلی و برای جلویی از یک نوع 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. اینطور بود که با عملکردهای ویژه‌ای که سامسونگ به دوربین‌هایش می‌افزاید می‌توانست به عنوان یک گجت با دوربین عالی با حرفه‌ای‌ها به رقابت بپردازد.

اینکه سامسونگ در هر محصولش جای اما و اگر زیادی می‌گذارد دیگر برای همه تبدیل به عادت شده است. باید منتظر بود و دید که آیا گلکسی نوت 3 می‌تواند حداقل در حد همان چیزی که هست عمل کند؟

64 در مورد “گلکسی نوت 3 و شکست در برآورده کردن انتظارات ما!”

  1. ما دور بین که نخریدی گوشی خریدیما دوربین فیلم برداری هم 16 مکا پیکسل نیس که شما این همه از نوت3 توقع دارین اصلان شما نوت تری رو از نزدیک دیدید

  2. من یه نوت3 تازه گرفتم همین جوری دستم بود داشت با هاش میرفتم روی اینترنت یه دفعه صفحش خاموش شد هر چی میکنم روشن نمیشه می تونید کمکم کنید

  3. من نوت 3 دارم دیروز از بغل افتاد رو آسفالت دو قسمتش اندازه یک سانت له و لورده شده.
    میشه این لبه که قاب نقره ای دور گوشی هست رو تعویض کرد!؟
    میصرفه!؟
    کار درستیه تعویضش!؟

  4. من نوت3 دارم ولی سونی وقتی میخوره زمین انصافااا چیزیش نمیشه حق رو باید دید..
    ولی دیگه روشن نمیشه..فقط میشه ازش به عنوان ی آینه جیبی باکلاس استفاده کرد..
    والاااااا…

  5. بابا از گوشی که استفاده کردین حرف بزنید..من نوت3 رو دارم حرفم نداره..دوربین که نخریدم گوشی خریدم..
    میشه بگی تلویزیون 3سه بعدی نخرین چون فیاماش اوایل کم بود و گرون..
    فکنم شما تو نمایندگی سونی فعالیت داری..
    برو نوت3 بخر از تکنولوژِی لذت ببر هی نگو چه بدرد میخوره رم 3..اومدیمو فردا ی برنامه ساختن شد اونوقت بفروش نوت3 بخر..تست ضربه سونیم ی نگا بنداز..گوشی خاموشو دیگه روشن نمیشه..نوت3 حداقل تاچش کار میکنه کهه
    خلاصه نوت4 هم بیاد سرورههههههه…

  6. خانم صریحی لطفا جمعش کنید دیگه همینطور از سامسونگ بد می گید گلکسی نوت ۳ از نظر سرعت و کیفیت صفحه و دوربین الان میتونه با همه گوشی های بازار رقابت کنه نفهمیدم نوشتید (شکست در برآورده کردن انتظارات ما) شما انتظار دارید گوشی براتون لالایی بگه؟ جنس بدنه اش پلاستیکه ! کجاش بده؟ نه واقعا مشکلش چی هست؟ هر گوشی به زمین برخورد کنه قاب پشت گوشی میشکنه یا صفحه نمایشش؟ الان هرگوشی را به زمین بزنی صفحه نمایشش خورد میشه و اصلا ضربه ربطی به قاب پشتی گوشی نداره ! حالا چه از پلاستیک باشه چه از فلز و آهن اندازشم خیلی عالیه به راحتی میشه داخلش فیلم دید و وب گردی کرد لابد اندازه آیفون یا سونی خوبه که آیکن هاش اندازه مورچه هست الان به هرکسی بگید نوت ۳ خوبه یا بد میگه عالـــــیه حتی یک قلم هوشمند واقعا پر کاربرد داره که همین قلمش روی همه سونی ها و اپلی هارا کم میکنه کیفیت ساخت مانند چرم فوق العاده زیباست و صفحه نمایش گوشی هم که بهترین هست سوپر امولد از همه بهتر بوده و هست بعدش شما میگید شکست در برابر انتظارات ما؟ میشه شما لطفا در مورد سامسونگ حرفی نزنی؟

  7. خانم صریحی من هر چی مطالب شما رو خوندم به جز یه چند خط شر و ور چیزی نفهمیدم.اخه سونی چی داره که شما ازش طرفداری میکنی؟جمش کن بابا سامسونگ نوت3 از همه ی گوشی ها سرتره.الکی ایراد نگیر صفحه نمایشش کوچیکه یا دوربینش کمه. نشد شما راجب گوشی های سامسونگ بنویسی و ازش بد نگی.اصلا راجب گوشی های سامسونگ بهتره چیزی ننویسی؟!

  8. من خودم ایفون5 اس دارم.ولی کارایی هایی که این فبلت داره فوق العادس.جالبه برام بعضیا همچین از سونی تعریف میکنن که انگار چی هست.سونی بره همون رابط کاربری اکسپریا مینیشو بزنه!!!!!!!!اخه یکی نیست بگه خب ضدابه که چی؟شما میخوای باهاش بری استخر؟بری حمام؟ بری دریا؟ زیر بارون استفاده کنی؟والا من هرچی فیلم وکلیپ تو یوتیوب دیدم نوت3 سر تربود بعدشم الجی جی2 وبعدش زد1.برید باهاش کار کنید بعد بیاید نظر بدید. خب از سامسونگ خوشت نمیاد دلیل نمیشه ازش بد بگی.

    1. همینو بگو… از گوشی چیزی سر در نمیاره حرف چرت میزنه…حاضرم شرط ببندم تا حالا نوت3 از نزدیک ندیده.

  9. منم حرف دوستمون فرهاد رو تایید میکنم گوشی فقط سامسونگ نوت ۳
    واقعا بینظیره مخصوصا قدرتش که حرف اول رو میزنه تو بنچمارک
    بعدشم امکانات بسیار خفن قلمش که واقعا خسته نمیشه آدم ازش..

  10. سریع تر پیشنهاد میکنم این مقاله رو حذف کنید چون واقعا شرم آوره برای سایت شما. این پیشنهاد منه

  11. شما از گوشی چی میخواید وقتی که با گوشی کار نکردید نباید نقدش کنید . به خدا اگه بچه ی 2 ساله بود درست ازش ایراد میگرفت. این طور که معلومه نویسنده این مقاله خودش z1 داره و اخلاق دخترا رو هم همه میدونن . گوشی به گفته اپل حداکثر سایز مناسبش 4 اینچ هست و بس.مزخرف ترین ایرادی که به این ابر گوشی وارد کرده بودید اندازه صفحه ی نمایشش بود که مضحک بود(لول) حمل گوشی حتی 5 اینچی هم چنان آسان نیست چه برسه به 5.7 اینچی. تازه همین 5.7 اینچی رو وقتی دم گوشتون میگیریدواقعا تو چشم هست و زایست چه برسه به 6 .
    بدنه رو همه میدونن ولی باز هم سامسونگ در بدنش تغییراتی به وجود آورده و علاوه بر زیبا سازی دیگه هنگام افتادن در نمیاد به صورت کلی s5 با بدنه آلمینیومی ساخته خواهد شد
    دوربین هم باز انتقاد مسخره ای بود که به این گوشی وارد کردین در صورتی که همه میدونیم دوربین های گوشی های سامسونگ حرف ندارن

  12. فبلت ساختن
    دوربین عکسی یا تبلت نساختن که به کیفیت دوربین و اندازه اش گیر دادین
    بدون شک اگه میشد 6 اینچ مسخره میشد چون زیادی بزرگه!

    لطفا منطقی ایراد بگیرید

  13. نظرات دوست عزیزم ادرین:یکی از کاربرای با فهم gsmArena دقیقا در جواب سوال شما “که سونی باید Mind Blowing میکرد” نوشت»

    یعنی باید دوربین 60 مگاپیکسل ارائه میداد؟! 32 هسته در 14.48 گیگاهرتز و صفحه نمایش 32 اینچی که راضی بشید؟!

    همیشه واسه ی گیر دادن،فرصت هست.من شخصا میتونم به تمام گوشی های ساخته شده حال حاظر اشکال و خرده بگیرم،چون اطلاعاتی کم و بیشی از سخت افزار و نرم افزار موبایل ها دارم.

    ولی به چه هدفی؟!

    شما باید بدونی از یک موبایل چی می خوای؟!
    به نظر من اول از همه موبایل باید زیبا و خوش دست باشه.

    شما 4 هسته و 8 هسته چه فرقی واست میکنه وقتی که در اندروید هنوز نرم افزاری ساخته نشده که بیشتر از 2هسته همزمان ساپورت کنه؟!
    شما 4گیگ رم به چه دردت میخوره وقتی در صفحه ی 5اینچی نیازی به بیشتر از 50 نرم افزار همزمان نداری؟!

    ولی ضد آب بودن به چه دردی میخوره؟! 75% کره ی زمین رو آب تشکیل داده،تمام انسان ها در روز حداقل با 10 متر مکعب آب در تماس هستن،فقط کافیه 1بار موبایل نوت3 شما یک لحظه با آب تماس داشته باشه تا سخت افزار داخلش با مرغ سوخاری شده فرقی نکنن!سر کار جایی 1لیوان آب بریزه روی موبایل، و شروع کنه به خوردن رنگ بدنه ی اصلی و کم کم کیفیت پورت ها و باتری رو از بین ببره.

    ضد خاک بودن؟ هزاران بار شده بخاطر گرد و خاک،در موبایل های سطح متوسط شاهد بودیم که گرد و خاک میره لا به لای پورت ها و زیر صفحه نمایش و نمای فوق زشتی به گوشی میده

    ضد ضربه بودن؟ چند بار تاحالا گوشی از دستت به زمین خورده؟! شاید واسه شما پیش نیاد ولی برای همه ی مردم دنیا پیش میاد…حیف نیست 600یورو گوشی با 1بار زمین خورده،لغ بشه و نیمه کاره بشه و از بین بره؟

    سونی میومد بیشتر از 441 PPI رو معرفی میکرد؟! فقط باعث مصرف بیشتر باتری و ضعیف تر شدن گرافیک میشد،هیچ تاثیری در نمای چشم انسان نداره چون چشم انسان در فاصله ی 10 سانتی متری بیشتر از 300 PPI رو درک نمیکنه! چه 300 باشه چه 99999 هیچ فرقی در چشم انسان نداره.

    فیلمبرداری UHD که یعنی 2160P ، وقتی تلویزیونی که این فرمت رو پخش کنه زیر 12 میلیون تومن نداریم،وقتی میدونیم با لنز فوق العاده ضعیف 1/3.2 اصلا نمیشه کیفیت لازم رو بدست آورد،وقتی میدونیم کاربر به جز از دست دادن حافظه ی گوشی هیچ تاثیری در کیفیت مشاهده نمیکنه،چرا باید وجود داشته باشه؟هرچند میدونم سونی با یک آپدیت به گوشی اضافش میکنه چون سخت افزارش این رو ساپورت میکنه که فقط سر و صدای مردم رو بخوابونه.
    ولی هیچ تاثیری در کیفیت نداره.

    من 1 سوال میپرسم»
    شما روی لپ تاپ که اکثرا در رزولیشین 1366 در 768 هستند،آیا تماشای فیلم 720P با تماشای فیلم 1080P فرق داره؟!
    جواب» هیچ فرقی ندارن!چون خروجی مانیتور شما از 1080P کمتره و در حد 720P هست،حالا شما ویدیو 9999999P پخش کن،1ذره تفاوت با 720P نمیبینی.

    میدونید تفاوت بهترین و بی نقص ترین در همین جاست،هر چیزی که بهترین ـه بی نقص ترین نیست.بی نقصی اصلا مال این دنیا نیست،
    توی این دنیا شما باید وسیله یا چیزی رو بدست بیاری که برای شما بهترین باشه،با کمترین ضرر و زیان به شما بهترین امکانات و خواسته ها رو بده!
    خواسته های شخص من از موبایل،زیبایی و هنرمندی در طراحی هست،کیفیت صفحه نمایش،کیفیت سخت افزار و کیفیت و بلندی صدای خروجی و سپس در آخر دوربین!
    که تمام نیاز های شخص بنده با سونی Z1 براورده میشه.

    بهمین سادگی:)

  14. حتما حتما بخونید،نظرات دوست عزیز ادرین:برسی تخصصی کیفیت دوربین Z1 »
    http://www.sonymobile.com/global-en/legal/testre sults/xperia-z1/#camera-overall

    Z1 هست:
    باریک ترین گوشی دارای رزولیشین Ultra High (بالای 20مگاپیکسل)
    با کیفیت ترین عکاسی با توجه به 2نقد از خود مردم
    تنها موبایل دارای رزولیشین Ultra High که ضد آب هست!
    با کیفیت ترین دوربین اندرویدی تا به این لحظه
    باریک ترین گوشی لنز 1/2.3

    ===================================================
    دوستانی که نوت3 رو با Z1 مقایسه میکنن بدونن»
    1)نوت3 پلاستیک خالصه،شیشه ی نوشابه ی Pepsi یک و نیم لیتری،بسیار با کیفیت تر از پلاستیک بدنه ی نوت3 هست.
    2)وزن و ضخامت بالای Z1 بخاطر سنسور 1/2.3 هست که سامسونگ اصلا به این تکنولوژی نرسیده :))
    3)نوت3 داره سخت افزاری رو در دنیا ارائه میده که سونی 2ماهه پیش با Z Ultra ارائه داده!!
    4)حجم Ram هیییچگونه تاثیری در قدرت سخت افزار نداره،فقط سرعت رم تاثیر داره که هر دو 1سرعت رو دارند (12.8گیگابیت در ثانیه)

    5)خواهشن کسی نیاد بگه وزنش زیاده که Z1 که از آلومینیوم و شیشه ی ضد ضربه و هزار تا IP Protection ساخته شده اون هم با یک لنز 1/2.3 و سخت افزار X-Reality و BionZ ، در کنار باریک ترین و طراحی OmniBalance حتی احساس نمیکنید وزنش از Xperia SP هم بیشتر باشه.
    OmniBalance طراحی ای هست که وزن کل گوشی رو در جای جای گوشی پخش میکنه و باعث نمیشه تمرکز جرم کلی بوجود بیاد و موبایل از دستتون لیز بخوره.
    خیلی مونده که سامسونگ بخواد به این طراحی و علم برسه :d

    6)اون 100مگاهرتز بسامد بیشتر Note3 باعث داغی بیشتر میشه،خب همتون میدونید که اگر Z1 داغ شده یه دقیقه میزاریمش توی آب یخ و درش میاریم حله،ولی اگر نوت3 داغ شد چی؟! مثل گلکسی اس3 منفجر نشه یوقت ^ ^

    7) خواهشن 2دیوایس مختلف که در 2کلاس مختلف قرار دارند رو با هم مقایسه نکنید،الآن شما باید Note 3 رو با Z Ultra مقایسه کنید نه با FlagShip ! نوت3 که اصلا فلگشیپ نیست.

  15. خودتون قضاوت کنید مثلا اگه نوت3 دو ملیون و z1 هم دو ملیون باشه کدومش رو میخرین چرا؟ قدرت زد وان تو بنچمارک جی اس ام. از نوت بیشتر،البته نه این بنچمارکی که یکی مثل رفیق خودم فتوشاپش کرده و بدون ادرس لینک میده به همه،البته اینو بگم تفاوت قدرتشون اینقدر نیست که اذیت کنه یا حتی واسه بعضی ها به چشم نمیاد،خدایشش گوشی میگیرین دستون که دوربینش 20 ،ضد اب. نشکن، زیبایش بی نظیر باریک، مقاوم ،یا گوشی با دوربین 13 ،طراحی همیشگی سری های قبل سامسونگ،با چرم طرح پلاستیک ،که نه زد اب نه طراحی جدید،البته نمیگم طراحی زشت،میگم طراحی یک نواخت که به نظر من نه زشت نیست بلکه زیبا هم هست ولی یکنواخت، البته ساده از کنارش نمیشه گذشت ضبط4k هم داره، خدایشش اگه بخواین پول بدین کدومش منطقی تره خدایش z1 سرتره، تو رو خدا از رو غیرت پول ندین ،دارین چند ملیون هزینه میکنید بهترین رو انتخاب کنید نه غیرت دلتون واسه پولتون بسوزه نه شرکت ها ،پول بدین سعی کنین بهترین رو اتخاب کنید چه سونی چه سامسونگ

  16. قبلا میگفتم سونی گوشی هاش رو جلوتر میده تو بازار برای اینکه بازار یابی و فروشش بیشتر بشه،همیشه پیش خودم سونی رو تقلب کار میدونستم،ولی الان که دارم بیشتر تحقیق میکنم میبینم نه بابا سونی از همه شرکتا زودتر پرچمداراش رو معرفی میکنه بخاطر اینه پیشتاز تو پیشرفت یعنی یه جور الگو برای بقیه شرکتاس،مثلا وقتی s800 میزنه بقیه هم چند ماه بعد میزنه،این جسارت سونی نه تنها به سودش نیست بلکه باعث میشه شرکت هایی مثل سامسونگ یه الگو داشته باشن وچند ماه زمان که یه گوشی بدن بیرون که بهتر باشه،مثلا سونی چند ماه فبلتش ،الترا رو معرفی کرده سامسونگ چند ماه وقت داشت تا رو نت3 مانور بده،هر چند که با تمام مانوراش هنوز الترا که چند ماه معرفی شده قوی تر s3.از لحاظ زیبایی و جنس بدنه که قابل مقایسه نیست،یا مثلا سونیZ1 وان رو الان داده سامسونگ چند ماه وقت داره تمام زورش رو بزنه. S5. رو بده بیرون بعد یه دو تا نرم افزار بده بیرون ادعاش بده سونی رو گرفته. هر چند سونی تو معرفی زودتر گوشیش ضرر میکنه ولی بخاطر همین پیشتازیش بهش میگن سونی دیگه.تا زمانی که s3 داشتم سامسونگ رقیب نداشت ولی از سری z , و وقتی s4 رو خریدم واقعا از سامسونگ متنفر شدم،ولی همیشه گفتم شرکت بزرگیه طرفداراشم همه گوشی بازای قهارن

  17. این را هم اضافه کنید که مدل octa که به ایران میاد بعضی قابلیتهای نسخه s800 مثل 4k رو نداره. غیر از بحثهای دیگش

  18. در ضمن اونایی که میگن جنس بدنه نوت3 بده این نسخه که عرضه کردن نسخه ازمایشی هست یه سر به جی اس ام بزنید بد نیست تو عرضه رسمی جنس بدنه فرق میکنه(ولی همون پلاستیک هست :)) )
    بد اونایی که میگن نوت3 ضعیف عمل کرد اصلا میدونید چه چیزایی بهش اضافه شده:
    قابلیت‌های Air Command و Multi Window بهبودیافته تمرکز می‌کند به خوبی امکانات مفید و جدید گلکسی نوت ۳ را به نمایش می‌گذارد.
    با نزدیک کردن قلم مخصوص S Pen به صفحه و فشردن دکمه آن منویی با پنج گزینه باز می‌شود:
    گزینه Action Memo می‌تواند دست‌نوشته‌های حاوی اطلاعات شما را به اطلاعات مفید تبدیل کند. به طور مثال با نوشتن نام و شماره تلفن آن مخاطبی را به دفترچه تلفن اضافه می‌کند و یا با نوشتن آدرس خاصی آن مکان را در Google Maps برای شما باز می‌کند.
    گزینه Scrapbook می‌تواند هر محتوایی شامل ویدئو، متن، عکس یا … را به دفترچه یادداشت خاص سامسونگ منتقل کند. کافیست روی محتواهای مورد نظر دایره‌ای بکشید تا سامسونگ متون و تصاویر و ویدئوها را منتقل کند؛ جالب اینجاست که ویدئو بعد از انتقال قابل پخش است و نوشته‌ها را می‌توانید ویرایش کنید.
    گزینه بعدی Screen Write بلافاصله عکسی از صفحه گرفته و می‌توانید روی آن آزادانه بنویسید و سپس آن را ذخیره کرده و یا برای دوستانتان ارسال کنید.
    S-Finder
    S Finder می‌تواند با نوشتن یک کلیدواژه تمامی تصاویر، ویدئوها، یادداشت‌ها، قرارها و … را در گلکسی نوت شما جستجو کند. جالب این‌جاست که اگر در یادداشتی تصویر یک ستاره را رسم کرده باشید با رسم ستاره در S Finder می‌توانید آن یادداشت را سریعاً بیابید.
    Pen-Window
    مورد جذاب آخر Pen Window نام دارد. با انتخاب آن و رسم یک مستطیل روی صفحه می‌توانید اپلیکیشن خاصی مانند ماشین‌حساب، Hangout، مرورگر، ساعت، تلفن و … را در همان کادر اجرا کنید. سپس وقتی کارتان با آن تمام شد می‌توانید آن را به صورت یک دایره میان‌بر شبیه به چت‌هد در مسنجر فیس‌بوک کوچک کنید.
    New-Multi-Window
    قابلیت Multi Window نیز بهبود یافته و حالا می‌توانید یک اپلیکیشن را در دو طرف به صورت مجزا اجرا کنید؛ به طور مثال دو پنجره از مرورگر گوگل کروم. همچنین انتقال اطلاعات و نوشته‌ها از یک پنجره به پنجره دیگر به راحتی صورت می‌گیرد.

  19. تحلیل بیشتر انتقادات وارده….

    حالا فرض میکنیم سامسونگ با صفحه 6 اینچی ودوربین جلو 5 مگاپیکسل وارد عرصه میشد

    نویسنده مینوشت:
    انتقادات وارده بر galaxy note3
    1-صفحه بزرگ 6 اینچی که ممکن اس از روی دست سر بخورد؛
    2-دوربین جلوی بیش از حد قوی که سامسونگ عملا کار بیهوده ای کرده چون از دوربین جلو معمولا برای گرفتن عکس با حجم کم برای ارسال یا اشتراک گذاری استفاده میشود ونیاز به این کار نبود،واین کار بیشتر جنبه تیلیغاتی داره

    میخام اینو بگم که همیشه پشت سر غول های بزرگ حرف های زیاد هست….بهتر نیس اگه علاقه و تعصب روی برند خاصی داریم راجع به بقیه برندها قضاوت نکنیم؟؟؟؟

    البته نوشته های این سایت قبلا هم اینو ثابت کرده که از دایره اعتدال خارج شده

    به زودی سامسونگ طرح جدیدی را برای تلفن های خود ارایه میکند…باید دید اونروز چه ایرادهای الکی وبی پایه به پرطرفدارترین و پرفروشترین android phone موجود دربازار میگیرن….

  20. اخه دوربین 16 20 40 مگاپیکسلی میخایم چیکار افرین ب سامسونگ ک باعث نمیشه پوله بیشتری بدیم 99 درصد ماها فقط گوشی میخایم ک باتریش قابل تعویض باشه و شارژ بالا و صفحه بزرگ قلم ضداب و مقاوم ودوربین8 وسخت افزار پرسرعت و قدرتمند باقیشم مزس ماهمینا کافیه برامون

    1. افرین به سامسونگ که به فکر جیب تو هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:-o عزیزم کجا به فکر جیبت داره نوت3 پلاستیکی با دوربین13 رو هم قیمت z1 زد اب زد خاک ونشکن ومقاوم و با دوربین20. بهت میفروشه.حالا کجا به فکرته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:دی

  21. سلام سارا خانم این درد دل بود یا اظهار نظر؟ وافعا که قضاوت بی منطقی کردین در مورد ساختار من هم با پلاستیکی بودن محصول مخالفم اما در مورد اندازه و دوربین با شما مخالفم مگه همیشه خودتون نمی گید که کیفیت دوربین به عدد مگاپیکسل نیست حالا چرا این جا این گفته و اصل خودتون رو فراموش کردید من طرفدار هیچ برندی نیستم ولی با یک نگاه به این مطلب کوچیک تون کاملا مشخصه که واسه خالی نبودن عریضه یک دست نوشته با کم ترین آگاهی و تجربه را نوشتید

  22. بابا جان عزیزتون منطقی باشید ، حرف راست بزنید ،هر. راهنمایی راست یا دروغ یه دین گردنتونه،مثل خود من بیچاره که میخواستم از اچ تی سی برم رو.اکسپریا زد ولی زمانی که تبلیغات علیه اون رو دیدم نظرم برگشت رفتم s4 خریدم الان چند ماه پسر خالم z. خریده هر وقت با گوشیش کار میکنم به خودم میگم چرا نخریدمش؟ دوربینش بعد اپدیت تو زوم از s4 من قویتره مانیتورش مشکلی. نداره،فقط صدا پخش و مکالمش یکم ضعیف، تو رو خدا درست راهنمایی کنید،رفیق خود من رفته با فتوشاپ اسم گوشی ها رو تو.بنچمارک عوض کرده،میزاره تو سایت اخه چرا؟ فکر اینم باشید یه ادماییم هستن با بدبختی پول جور میکنن.واسه خرید اطلاعات دروغ ندین،بیشتر از ضبط فیلم استفاده میکنید؟ یا عکاسیش؟ ملومه عکاسیش؟پس چرا نمیگید سونی لنز 20 زده؟ فقط میگین 4 k اصلا با پلاستیک طرح چرم کار کردین؟ از کجا میدونید بد یا خوبه؟ کسی که 2 میلیون پول میده دوست نداره یه بار گوشیش بخوره زمین همه پولش نابود بشه،پس چرا نمیگین سونی خدای استقامت فقط بلدین لقب گاشی و پلاستیک به هم بدین؟ وقتی طراحی گـوشی عوض نشده چرا ملت رو گول میزنید؟ بابا مردم میخوان پول بدن تو رو خدا درست راهنمایی کنید، چرا از ضد اب ضد خاک بودن به راحتی میگذرید بعد رو 4k نوت مانور میدین؟ هر کی بگه تا حالا گوشیش نزدیک نبوده از دسش سر بخوره تو یه روز بارونی دروغ میگه، بابا چرا کسی نمیگه هونامی تو دو ثانیه 120 تا عکس میگیره بهترینش رو بهت معرفی میکنه، چرا نمیگید سونی نرم افزار کمتر میزنه چون هنوز اندروید برنامه ی کاملی نیست اگه بهش فشار بیاد لگ میکنه؟ وهمینقدر چرا نمیگید های دیگه خطاب به طرفدارای سونی در مورد امتیازات سامسونگ،سامسونگم شرکت کمی نیست،اگه مرام دارید بنده های خدا رو درست راهنمایی کنید

  23. با اینکه به نظرم نویسنده کمی کم لطفی کردند . مخصوصا در مورد بزرگی صفحه نمایش .. چون صفحه نمایش بزرگ بازاری نداره .چون برای یک گوشی موبایل دیگه از این بزرگتر نمیشه شد ..اما یک چیز مهم در مورد نویسنده آدم رو جذب میکنه و اون هم اینکه خانم صریحی مثل خیلی از سایت های دیگه صرفا مطالب سایت های بزرگ رو ترجمه نکرده و نظر خودش رو مستقل از نظر اونها بیان کرده .. این استقلال رای جای تبریک داره

  24. تنها ایرادی که میشه از نوت ۳گرفت طراحی قاب پشتی و به طور کلی جنس بدنه است .از نظر من سامسونگ با طراحی قاب پشتی نوت مشتری هاشو نادون فرض کرده.اخه یعنی چی پلاستیک طرح چرم.

  25. دوستانی که جنس بدنه پشت گوشی چرم نیست پلاستیک هست.یکم فکر کنید به نظرم جی ال ایکس هم همچین کار مسخره ای نمیکنه.

    تو سایت پارس مایکروتل هم نوشته جنس بدنه پشت از چرم هست.نه پلاستیک طرح چرم

  26. سلام این خیلی حرف بی معنییه آخه اندازه بزرگتر که دیگه به درد نمیخوره باید بگیری دستت پس فرقش با تبلت چی میشه؟؟؟
    ساختارشم که هر چیز دیگه ای باشه باید با جرثقیل این ور و اونورش کنی!!!!!!!!!!!!
    کی تا حالا دوربین بالاتر از13 اونم باکیفیت واسه گوشی هایی با این سبک استفاده کرد که سامسونگ بخواد 20 مگاپیکسل بزنه لطفا با تعصب قضاوت نکنید و ضمنا اگر علم کاری رو ندارید مجبور نیستید اظهار نظر کنید

  27. خداییش بیایید تعصب رو بذاریم کنار،من الان خودم. چند ماه منتظرشم ،وقتی چند ماه پیش سونی، الترا زد رو با اون عظمت داد بیرون کارشناسا گفتن روزای اوج سامسونک کم کم در حال خاموشیه،ولی من صبر کردم تا سامسونگ عزیزم بیاد به خودم گفتم وقتی الترا زد الان تونسته همچین قولی رو بزنه ،سامسونگ چند ماه دیگه غوغا میکنه،چند ماه منتظرم ولی ای کاش…. همین الانم سونی با s800 قویتر تازه اگه نوت جای اکزینوس 5از s800 استفاده کنه تازه هم قدرت الترا میشه،من ترجمه متن اصلی رو دیدم،نوشته پلاستیک طرح چرم نه چرم،در پشتیش بازم ضعیف، تازه الترا ضد اب و ضد خاک با طراحی فوق زیباست،دوست ندارم جز سامسونگ چیزی بخرم ولی سر درگمم چیکار کنم؟ برم سونی بخرم؟:-(

      1. دوست عزیز. من تحقیق کردم. بم ثابت شد سونی بهتره. الان سونی خریدم. اکسپریا زد. اصلا پشیمون نیستم ک هیچ
        تازه خوشالم هستم و احتمالش زیاده به زودی زد وان بخرم.
        مطمین باش سونی پشیمونت نمیکنه
        مطمین باش

  28. میگم من هرچی گشتم اسپیکرش(بلندگوی اصلی)رو پیدا نکردم.نه تو فبلت و نه تو تبلت.اگه شما میدونید کجاست به ما هم بگید لدفن…

  29. نمیدونم انتظارات شما چیه درسته بدنش عوض نشده ولی خانم صریحی اگه قرار باشه اندازه صفحه نمایش گوشی ها هی بزرگ بشه پس فردا همه تلوزیون 25 اینچی باید دستمون بگیریم
    نوت 3 پیشرفتای خیلی خوبی داشته و بیشتر از لحاظ قدرتی و کیفی پیشرفت کرده البته من خودم فبلت دوست ندارم ولی نوت 3 به نظرم با توجه به اینکه کاربرد های بیشتری نسبت به سایر اسمارت فون ها ارایه میکنه درحالی که سایر برند ها بین کاربرد اسمارتفونشون و فبلتشون فرقی نیست جز بزرگ شدن صفحه مثل زد اولترا و جی پرو

  30. اصلا ین چه تیتری هست زدیین من نمیفهمم برای همه ی شرکت ها اگه محصول ضعیفی هم باشه سعی میکنید نقاط قوت رو بگید ولی واسه سامسونگ که همچین محصول خوبی به بیرون داده تیتر شکست میزنید.یک نکته اینجا هست فبلت از ابداعات شرکت سامسونگ هست پس نباید برای ادامه ی خانواده نوت برن ببینن شرکت سونی چه کرده اون ها هم همون کار رو کنند سامسونگ هست که باید استاندارد های فبلت ها رو تعیین کنه نه اینکه مثل…… هرچه شرکت های دیگه کردن رو تکرار کنه.چرا باید مثل اپل و اچ تی سی آلمینیوم بزنه چرم کار جدیدی است که سامسونگ در پیش گرفته.

  31. سلام
    با تشکر از مطلب مفیدتون
    اما به نظرم سامسونگ راه درستی رو انتخاب کرده ، سایز فبلت‌ها در همان حد 5.7 یا 5.8 اینچ بسیار عالی است و بزرگتر از این سایز واقعا طرفداران محدود و خاص خودش را دارد چونکه واقعا حملش بسیار سخت است و تقریبا دیگه نزدیک به تبلت است و سامسونگ بهتر است همین روند note را ادامه دهد و درعوض برای عاشقان صفحه بسیار بزرگ (که دیگه نزدیک به تبلت 7 اینچ میشه) همان خط گوشی‌های mega را ادامه دهد
    در مورد ساختار بهتر است سامسونگ باطری قابل تعویض و وزن گوشی را فدای آلومینیوم نکند ، این گوشی‌ها هرچقدر بزرگتر می‌شوند مصرف باتری بالاتری نیز دارند در نتیجه قابل تعویض بودن باطری امکان این را می‌دهد که باتری زاپاس همراه خود بردارید
    در مورد دوربین هم اگر دقت کنید هیچ شرکتی خیلی روی دوربین فبلت‌های خود مانور نمی‌دهد که این را حتی در فبلت جدید سونی یعنی Xperia Z Ultra هم مشاهده کردیم ،
    اکثر شرکت‌ها روی دوربین گوشی‌های پرچم‌دار خود مانور می‌دهند ، لذا بهتر است که سامسونگ برای فلگ‌شیپ بعدی خود یعنی Galaxy Sv (یا Galaxy S5) به فکر دوربین فوق‌العاده‌ای باشد

  32. خانم صریحی کلا نا امید کننده هست مقاله های شما چون اصلا اطلاعات تخصصی نمیدید به کاربرها شما هنوز در گیر مگاپیکسلی هستین ک خیلی وقت هست از دور خارج شده

  33. موقعی که وان معرفی شد مگاپیکسل مهم شد.
    حالا نوت 3 معرفی شده مگاپیکسل مهم نیست….؟؟؟!!! خخخخخ
    اصن یه وضی

  34. اولین تیزر تبلیغاتی نوت 3 تو آپارات هست چه امکانات نرم افزاری داره.اخه چرا اینکارو با ما میکنید اون هایی که اس4 دارن الان حال من رو میفهمن.امیدوام سامسونگ با انتشار نسخه 4.3 اندروید حداقل یه قسمتی از امکانات نوت 3 رو به اس4 منتقل کنه

  35. اولین تیزر تبلیغاتی نوت 3 تو آپارات هست چه امکانات نرم افزاری داره.اخه چرا اینکارو با ما میکنید اون هایی که اس4 دارن الان حال من رو میفهمن.امیدوام سامسونگ با انتشار نسخه 4.3 اندروید حداقل یه قسمتی از امکانات نوت 3 رو به اس4 منتقل کنه

  36. واقعا راست میگید
    سامسونگ وعده هایی داده که تبلیغاتی بوده اکثرا
    یکی بدنه ی بهتر توی نوت 3
    یکی سنسور اثر انگشت
    یکی هم تغییر کلی توی سری نوت

    اما به نظر من خوب شد اندازه اش بزرگ نشد
    به نظرم همینقدر بیشتر هم نباید باشه.. میخواد چیکار آخه!!؟

  37. به نظر من اندازش خوبه.سه دهم آنچنان فرقی نداره.اما طراحی… .خدایی خیلیا میگن بدک نیست و خوبه.اما به نظر من اینکه با پلاستیک طرح چرم بزنی!!!!!واقعا حرکت ضایعیه.عین اینکه همیشه تو خونت کفپوش استفاده کنی.بعد که ازت انتقاد کردن که ای جنسش بده و اینا بیاری رو سرامیک کفپوش طرح پارکت بندازی و بگی بفرما اینم ….. .بابا کفپوش کفپوش دیگه!!!!اونم پلاستیکه دیگگه.حداقل عین ال جی یه طر میذاشتی پشتش.اما اینکه پلاستیکو عین چرم گوشیای گرون قیمت مثل بلکبری پورشه ادیشن کنی خوب ضایعست دیگه.آدم گوشیو دستش بگیره خوب معلوم میشه دیگه آخه این چه کاریه

  38. 6 اینچ چه خبره؟دیگه کسی که که بخواد 6 به بالا بگیره به نظرم همون نکسوس 7 بگیره بهتره,دوربینم به مگاپیکسل نیست,الان سونی همه ی گوشیاش 13 ولی کیفیت 8 داره.اگه مشکل داغ کردن نداشته باشه(خیلی داغ کردن)شاید بالاخره یه گوشی سامسونگ گرفتم

  39. درباره اندازه گوشی این فقط نظر شخصی شماست! خیلی ها از جمله خود من اندازه های بزرگتر رو برای گوشی مناسب نمی دونند. چون در اون صورت تبلت کاملا کارکرد خودشو از دست میده!

  40. تو سایت نارنجی دنبال می کردم و می خوندم نظرات ملتُ …
    طرفدارای سامسونگ تاکیید داشتن که : اینم از طراحی زیبا !!! دیگه گیر ندید به طراحی !!
    من هر چی نگاه به عکسای مختلفش کردم به غیر از اون دو تا بخیه ای که پشت گوشی خورده چیز دیگه ای ندیدم که نشان از نوآوری در طراحی و دیزاین باشه …

  41. همون بهتر که از ابعاد کوچکتر استفاده کرده.الان اگه 6 یا 6.5 اینچ بود شما میگفتی اینقدر بزرگه که قابل استفاده نیست.دوربین هم فقط مگاپیکسل نیست.

    1. دوستانی که جنس بدنه پشت گوشی چرم نیست پلاستیک هست.یکم فکر کنید به نظرم جی ال ایکس هم همچین کار مسخره ای نمیکنه.

      تو سایت پارس مایکروتل هم نوشته جنس بدنه پشت از چرم هست.نه پلاستیک طرح چرم

  42. تا همین دیروز بود داشتید می گفتید دوربین 20 مگاپیکسلی بدرد ما نمی خوره فقط جای بیشتر میگیره حالا که همون13 شده می گید خواسته ما را براورده نکرد
    اندازه 6اینچ به چه درد ما میخوره همون5.7 هم خیلی عالیه چون کاملا هم اندازه نوت2 هست
    (خوب که شما مسئول طراحیه سامسونگ نشدی)

    1. سامسونگ تا رقباش به طور جدی وارد کار نشن رقیباش جدی نمیگره اخه به سامی حق میدم
      چون همه میدونیم سامی اگه بخواد میتونه بالاتر و بهترازاین بساز ولی روی نمیکنه
      منتقی باشید
      اگه سامی امکانات خودش و سونی و اچ تی سی و باهم بده بیرون قیمت سر به فلک میکشه
      تازه شنیدم نوت3 قفل اثرانگشت هم داره که جنبه مثبت درنظر بگیرید
      حالا کدوم فبلت دوربینش بالاتر از13 بود که سامی مجبور باشه بالاتر از اون بزنه
      اگه سایز بالاتر میزد باید یدونه هنذفری بی سیم هم میداد بیرون و شاید سامی میخاسته
      نوت3 رو متمایز کنه
      منم بدم سامی میاد ولی دلیل نمیشه که منطقم از دست بدم باینکه طرفتدار سونی ام ولی نوت3 قوی تر از
      بقی ظاهر شده

      1. به نظر من کسی باید بیاد اینجا نظر بده که هم با گلکسی اس ۴ هم با z ultra هم با نوت ۲ کار کرده باشه من که با این سه مدل کار کردم و میتونم به جرات بگم که اولا هیچی سامسونگ نمیشه چون هیچ فرقی نمیکنه که در پشت گوشی از چی باشه دوما اصل کار نرم افزاره که موقع کار با گوشی آدم رو خسته نکنه.اس 4خیلی کوچیکه،z ultra خیلی بزرگه.فقط نوت 1،2،3

      2. به نظر من کسی باید بیاد اینجا نظر بده که هم با گلکسی اس ۴ هم با z ultra هم با نوت ۲ کار کرده باشه من که با این سه مدل کار کردم و میتونم به جرات بگم که اولا هیچی سامسونگ نمیشه چون هیچ فرقی نمیکنه که در پشت گوشی از چی باشه دوما اصل کار نرم افزاره که موقع کار با گوشی آدم رو خسته نکنه.اس 4خیلی کوچیکه،z ultra خیلی بزرگه.فقط نوت 1،2،3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH