رند‌رهای جدیدی از گوشی هواوی میت 10 پرو منتشر شد

در روز‌های گذشته رندر‌هایی از گوشی میت 10 پرو در دو رنگ مختلف منتشر شده بود. هواوی این فبلت را در تاریخ 16 اکتبر به‌صورت رسمی معرفی خواهد کرد. به‌تازگی Evan Bass رندر‌های جدیدی را از این دیوایس منتشر کرده که در آن لاک‌اسکرین گوشی به‌همراه نمایشگر 5.9 اینچی LCD دیده می‌شوند.

 

میت 10 پرو

براساس این رند‌رها، نسبت‌ تصویر گوشی 18 به 9 و رزولوشن نمایشگر 1440 در 2880 خواهد بود. در بخش جلوی گوشی دکمه‌ فیزیکی وجود ندارد و در پشت دستگاه سنسور اثر انگشت و دوربین دوگانه‌ توسعه یافته با همکاری شرکت لایکا قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات این گوشی‌ می‌توان به پردازنده Kirin 970، رم 6 گیگابایتی، حافظه‌ ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایتی، دوربین دوگانه‌ 12 مگاپیکسلی (با دریچه دیافراگم f/1.6) و 20 مگاپیکسلی به‌همراه لرزشگیر اپتیکال، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی‌آمپری اشاره کرد.

سری میت 10 شامل گوشی‌ها‌ی میت 10، میت 10 لایت، میت 10 پورش دیزاین و میت 10 پرو خواهد بود. هواوی امیدوار است که با عرضه این گوشی‌ها موقعیت خود را نسبت‌ به اپل در بازار گوشی‌های هوشمند حفظ کند.

همان‌گونه که می‌دانید، این شرکت به‌تازگی موفق شده تا جایگاه دومین عرضه‌ کننده تلفن هوشمند را از اپل بگیرد. البته به احتمال فراوان این کمپانی با عرضه‌ گوشی‌های آی‌فون 8، آی‌فون 8 پلاس و آی‌فون X دوباره جایگاه دومی را از هواوی پس خواهد گرفت.

7 در مورد “رند‌رهای جدیدی از گوشی هواوی میت 10 پرو منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH