اچ‌تی‌سی وان، قهرمان جام قهرمانان آی‌تی/ITCCup 2013 شد!

ghahremani

سرانجام و پس از انجام ۳۱ مسابقه داغ و نفس گیر، گوشی اچ‌تی‌سی وان موفق شد تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این مدل با ۳ پیروزی در دور مقدماتی و ۲ مسابقه حذفی، راهی دیدار فینال شد و در برابر گلکسی S4 سامسونگ قرار گرفت تا با پیروزی بر این پرچمدار سامسونگ، به عنوان برترین گوشی در این مسابقات شناخته شود.

در این رقابت داغ و هیجان انگیز که بین طرفداران این مدل‌ها نیز با حساسیت هرچه تمام ادامه داشت، اچ‌تی‌سی وان با کسب آرای 1959 نفر، بالاتر از S4 با تعداد رای 1838 ایستاد.

همچنین، سه جام زیبایی، نوآوری و ارزش، بر طبق نظر کارشناسان ITCCup، به سه گوشی ال‌جی نکسوس 4، ایسوس پدفون اینفینیتی و سونی اکسپریا SP اهدا شد.

zibaee arzesh Noavari

به زودی مصاحبه‌های کوتاه این قهرمانان را در سایت خواهید خواند.

منتظر جام قهرمانان آی‌تی بعدی نیز باشید…

42 در مورد “اچ‌تی‌سی وان، قهرمان جام قهرمانان آی‌تی/ITCCup 2013 شد!”

  1. حالا گیریم که اچ تی سی وان با رای طرفدار های سونی قهرمان شد
    اما همه ی مراجع معتبر و بزرگ دنیا این گوشی رو برترین میدونند و اینکه بگیم اگه طرفداران سونی و … رای نداده بودند اون پلاستیک های یبار مصرف قهرمان میشدن یه جک خنده داره

  2. آقا رضا من که تو بیشتر مسابقه ها تا جایی که توانستم به z رای دادم و هیچ وقت نمیگم که کدام گوشی گوشی خوب یا بدیه چون بعصی دلایل علمی هست و بعضی سلیقه ای و بعضی هم تعصب ! که من هردو را در مورد محصولات htc دارم . اولین چهار هسته ای را htc ساخت one x و بعد اولین گوشی با صفحه hd و بعدش اولین فول hd را ساخت butterfly . و تکنولوژی های انحصاری بسیار زیاد . یه زمانی htc گوشی سفارشی مانند اورکس و آیمیت ها را تولید کرد ول یان موقعه سونی mx5 را داشت بعدش با اریکسون سری p 900 را تولید میکرد که عالی بودند یا سامسونگ با نهایت تکنولوزی کپگوشی لبتابی و آنتن دار میساخت وخبر از اپل هم نبود . اما سامسونگ همیشه اطلاعات ساخت را از هکرها میگیره و با تقلید و کپی و بعد با یه کم باطری قویتر و آورکلاک وچند سنسور میاد میگه گوشی من قوی ترینه اما از نظر عددی ! ولی کیفیت ساختش کو سامسونگی ها همیشه حسرت یه گوشی با کیفیت و زیبا را دارند اما ما htc دارها این عقده را نداریم و اطمینان داریم که گوشی سال آینده هم کیفیتش عالیه . سامسونگ فقط s2 خوب بود ودیگه هیچ . فقط HTC و دیگر هیچ ………………..

  3. خطابم به اون دسته دوستان عزیز طرفدار HTC که میگن (شما اگر عددی بودین همون موقع جلو S4 کاری میکردین که زد بالا بیاد شکست نخوره!)
    اگه شما هم همونطور که ما طرفدارای سونی تو مسابقه ی One و S4 اومدیم به One رای دادیم شما HTC ها هم تو مسابقه ی S4 و Z اومده بودین به Z رای داده بودین مسلما Z از S4 میبرد.
    کمکشون کردیم جام رو ببرن تازه طلبکارم هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    همه میدونن که اگه طرفدارا بقیه برندها به One رای نداده بودن الان جام دست اون پلاستیک سوزان بود!
    یاد جنجالا فوتبالی افتادم ، هیچی به هیچکی نمیرسه ولی الکی دادوقال میکنیم، حداقل توهین نکنیم به همدیگه.

    1. از صحبت های شما فقط یکی ازین 2 نتیجه رو میشه گرفت!
      1. شما راست میگی و به وان رای دادی که یعنی بسیار متعصب هستی و درضمن قبول هم داری گوشیت عددی نبود و درکل مسابقات با تعصب رای دادی به گوشی های سونی، که واقعا در شان کسی نیس که همچین گوشی دستش باشه و اینجور مسابقات رو بی اعتبار کنه!
      2. یا اینکه راستش رو نمیگی و داری واسه آرامش خودت و به نوعی مضحکه کردن طرفدارای HTC میگی که ما باعث شدیم شما قهرمان شین، که اینم واقعا خنده داره که آدم اینقد حسود باشه!

      1. دوست عزیز واقعا خنده داره که واسه مسابقه ای که هیچی به هیچکی نمیرسه تعصب بخرج بدم.
        1. رای دادنم به One تو مسابقه ی One vs. S4 از روی تعصب نبود و به همون دلایلی به One رای دادم که به Z رای دادم و اون چیزی نبود جز مقاومت بدنه و گرمای قابل تحمل (و ضد آب بودن z) در عین قدرت سخت افزاری در رده ی قیمتی هرکدوم.
        *****پس نه تعصبی در کار بوده و نه بی اعتبار کردن مسابقه.
        2. یادآوری میکنم ”جام رو یه گوشی برد” ، ”جام فرضی بود” و ”هیچ مبلغ یا حتی افتخاری نصیب طرفدارهای برند گوشی برنده نمیشه” پس حسادتی وجود نداره.
        *****من طرفدار برند خاصی نیستم و معمولا تمام گوشی های جدید رو بررسی میکنم حتی از برندهایی که برای خیلی ها هنوز ناشناختست!
        *****حرفم فقط این نکته بود که One به کمک خیلی ها اول شد و این خیلی ها فقط طرفدارهای برند HTC نبودند و نباید بهشون توهین کرد ضمنا مخاطبم فقط اونایی بودن که اینطوری حرف میزنن (مثل شما که گفتی ”شما اگر عددی بودین همون موقع جلو S4 کاری میکردین که زد بالا بیاد شکست نخوره!”) و نه کل طرفدارهای یک برند خاص.

  4. اینکه کدومشون قهرمان شدن و کدومشون کدوم جایزه رو بردن مهم نیس، مهم اینه که به ما چی میرسه!؟ هیچی… :)))))

  5. باسلام
    بااحترام به نظرitresan به نظر من در بخش زیبایی این حق huawei ascend p6 بود که این عنوان رو کسب کنه

  6. 1100 از هر نظر بهتر از HTC ONE است. از نظر نوآوری هم 1100 که هم گوشیه هم کار چکش را انجام می ده و گردو و بادام میشکنه.

  7. به نظر من شایسته جام زیبایی Ascend P6 بود! ولی جام ارزش بی چون و چرا حق SP بود! برای جام نوآوری هم فکر کنم Lumia 920 شایسته تر بود! زمانی که معرفی شد ده دوازده تا نوآوری رو کرد! پدفون جز داکش چه نوآوری دیگه ای داشت؟!
    به هرحال به همه دست اندرکاران این مسابقه مهیج دست مریزاد و خداقوت میگم!
    موفق باشین.

  8. انصافا وان زیباترین گوشیه.چطور دلتون اومد حام زیبایی رو به نکسوس 4 بدین.البته یه جورایی هم تابلو بود که یک گوشب دو تا جام ببره

  9. وان حقش بود که قهرمان بشه چون برخلاف چندسال گذشته که سری اس سامسومگ اختلاف زیادی با رقباشون داشتن امسال اچ تی سی تونست این فاصله رو با چندنوآوری و البته یک طراحی عالی جبران کنه و حداقل یک سال در صدر باشه … به امید موفقیت و نوآوری های تازه در شرکتهای دیگه و البته کاهش تعصب و پیش داوری ( اینش برای طرفدارهای متعصب سونی پرست بود )

  10. نا جوان مردانه بود زیرا
    1- هواوی ascend p6 باید زیبا ترین گوشی انتخاب می شد نه نکسوس ۴ زشت
    2-در مسابقه فینال حق s4 بود اما چون طرفدار های سونی به one رای دادند one قهرمان شد
    3- به جای sp باید g pro باشه
    4-در همه ی مسابقات با تعصب رای داده شد

  11. جام بعدی اگر HTC one هم باشه کارش حیلی سخت میشه چون گوشی های خیلی قوی تری رونمایی شده. البته تا اون موقع HTC باید یک پرچمدار قوی تر رونمایی کنه

  12. واقعا ‏ONE‏ حقش بود اول بشه چون‏HTC‏ خیلی واسش وقت و هزینه صرف کرده در مورد زیبایی هم کسایی که میگنNEXUS 4‎‏ زیبا نیست کافی یه بار از نزدیک نگاش کنن،میفهمن.ممنون از آی تی رسان. منتظر جام بعدی با گوشی های جدید هستیم.

  13. با سلام@@
    فقط منتظر بهترین گوشی جهان از بهترین مارک جهان باشید!!!
    من خودم یکی از طرفدارهای سرسخت سونی بودم و میدونم xperia z1 فوق فوقالعادست!!
    ولی…..
    حالا همه میبینید که بنجمارکها جه میکنند!!!
    LG G2, Sony Xperia Z1 ,samsung Galexy note3 ,Htc one max, Ascend p6 و همه ی گوشی های فوق العاده دیگر
    در برابر
    Apple iPhone 5S
    زانو خواهند زد!!!
    اپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل برای خاص ترین ها!

  14. شما که میگید اسپی بده پس سرتون نمیشه!اسپی زدا میخوره.اگه سرتون میشه باید بفهمید.من میخواستم زد بخرم تحقیق کردم فهمیدم اسپی بهتره..

  15. طرف دارای تمام برند ها بجز سامسونگ به htc رای دادن واین عدالت نیست ولی ی چیز ثابت شد اینکه سامسونگ تقریبا به اندازه تمام برند ها محبوبیت داره هرکی با من موافقه بده لایکو

  16. هواوی پی 6 زیبا ترین گوشی رو کجا سرشو زیر اب کردین که نکسوس 4 بی قیافه شده اول جام زیبایی شبیه سنگ پای قزوینه

  17. SP بهترین موبایل نسبت به قیمت بود. هر چند که طرفدار سونیم و دوست داشتم زد قهرمان می شد ولی از اینکه وان قهرمان شده ناراحت نیستم. دلیل اینکه وان در برار اس 4 پیروز شد ما طرفدارای سونی بودیم و گرنه طرفدارای خود اچ تی سی نمی تونستند وان رو پیروز کنند.

    1. شما اگر زور داشتین همون موقع جلو وان رو میگرفتین که SP بالا بیاد با رای هاتون!
      شما اگر عددی بودین همون موقع جلو S4 کاری میکردین که زد بالا بیاد شکست نخوره!
      والاااااا….
      واقعا بعضی ها چشم ندارن ببینن وان بهترین گوشی ساله!

  18. شما که میخواستید یه جام به SP بدید، از همون اول جامشو بهش میدادید، بجاش اپتیموس جی رو میاوردید:D

    کاش یکم بیشتر شاخ و برگ میدادید به این پست.
    خیلی کلی بود، معیارهاتون چی بوده، چی نبوده…!؟

  19. آی تی رسان بلخره خیالت راحت شد اس پی رو تو یه بخش اول کردی…اصلا خنده دار بود از اولم بودنش در جام…اچ تی سی وان هم با ناحق اول شد…زد و اس4 بهترن!!!! با 3 هزار نفر نمیشه کلی گفت وان از همشون بهتره!
    در هر صورت تا 1 ماه دیگه z1 اومده که این گوشیا جلوش شوخی ای بیش شاید باشن!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH