رندر جدید هواوی میت 10 لایت، پنل پشتی و جلویی آن را نشان می‌دهد

پیش‌ از معرفی رسمی سری گوشی‌های هوشمند میت 10 شرکت هواوی، مشخصات اغلب نسخه‌های این سری در فضای مجازی پخش شده است. پس‌ از افشای بعضی اطلاعات درباره میت 10 و میت 10 پرو، این بار نوبت به هواوی میت 10 لایت رسیده است. ایوان بلاس یک رندر از رنگ آبی این اسمارت‌فون منتشر کرده که پنل جلویی و پشتی آن را نشان می‌دهد.

از رندر فاش شده می‌توان نتیجه گرفت که این تلفن همراه دارای حاشیه‌های کمی در اطراف نمایشگر است. در پنل پشتی نیز هم‌چون سایر رقیبان این محصول، دوربینی دوگانه در نظر گرفته شده و طبق طراحی معمول هواوی، بالای سنسور اثر انگشت جای دارد.
در گذشته مشخصات میت 10 لایت به‌طور تصادفی بر روی سایت Belsimpel، خرده‌فروش هلندی، ثبت شده بود. براساس این اطلاعات، گوشی موردنظر در ماه نوامبر و با قیمت 412.66 دلار عرضه خواهد شد.
گوشی هوشمند مذکور علاوه‌بر دوربین دوگانه در پنل پشتی، برای دوربین سلفی نیز شامل سنسور‌های دوگانه است. گفته می‌شود دوربین پشتی دارای یک لنز 16 مگاپیکسلی به‌همراه لنز ثانویه 2 مگاپیکسلی خواهد بود در صورتی‌که دوربین سلفی به لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده است.

میت 10 لایت
میت 10 لایت دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و چیپست کایرین 659 با فرکانس 2.36 گیگاهرتز بوده و از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. برای این محصول یک درگاه کارت microSD نیز درنظر گرفته شده که کاربران را قادر می‌سازد حافظه دستگاه خود را تا 256 گیگابایت افزایش دهند. این مجموعه به‌وسیله یک باتری 3340 میلی‌آمپری نیرودهی می‌شود.
هواوی میت 10 لایت در تاریخ 16 اکتبر در کنار سایر مدل‌های هم خانواده خود شامل میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورش دیزاین، معرفی خواهد شد.

5 در مورد “رندر جدید هواوی میت 10 لایت، پنل پشتی و جلویی آن را نشان می‌دهد”

  1. انگار گوشیو با تف چسبوندن
    خداییش اینو بگیر دستت یه میانرده سام هم بگیر دستت
    حسش فرق میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH