قلم اپل

انتظار می‌رود که آی‌فون در سال 2019 از قلم اپل پشتیبانی کند

ایده اصلی استیو جابز در تولید سری اول آی‌فون‌ها، حذف هرگونه واسطه و استفاده از در دسترس‌ترین ابزار، یعنی دست انسان برای استفاده از آن‌ها بود. شاید این ایده در راستای تفکر استیو جابز نباشد ولی براساس خبرهای رسیده، تا اوایل سال 2019 آی‌فون جدید از قلم اپل پشتیبانی می‌کند. اپل در حال حاضر با دو شرکت تولیدکننده قلم هوشمند وارد مذاکره شده است.
خبرهای لو رفته به این موضوع اشاره‌ دارند که قلم اپل تا سال 2019 به آی‌فون‌ها راه پیدا می‌کنند. قلم آی‌فون از قلم آی‌پد پرو کوچک‌تر و نازک‌تر خواهد بود. دقت این قلم بیشتر بوده و هم‌چنین قیمت کمتری هم برای آن درنظر گرفته خواهد شد. هنوز مشخص نیست که قلم آی‌فون به‌صورت یکپارچه با بدنه و یا به‌صورت یک ابزار جانبی عرضه می‌گردد.

آی‌فون
سامسونگ، گلکسی نوت 8 را با قلم S-Pen به بازار عرضه کرد ولی این قلم با سایر دستگاه‌ها هماهنگ نبوده و نمی‌توان از آن بر روی محصولات دیگر استفاده کرد. اگر اپل قلم خود را به‌صورت خازنی ارائه کند، هزینه آن کاهش پیدا می‌کند در حالی‌که سامسونگ از قلم الکترومغناطیسی بهره برده است.
تا سال 2015، تیم کوک احتمال استفاده از قلم استایلوس برای آی‌فون را رد می‌کرد، ولی ظاهرا باید منتظر عرضه قلم مخصوصی برای آی‌فون تولیدی در سال 2019 باشیم.

4 در مورد “انتظار می‌رود که آی‌فون در سال 2019 از قلم اپل پشتیبانی کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH