کولرمستر از جدیدترین کیس سری MasterBox خود رونمایی کرد!

کولر مستر را بایستی یکی از بزرگ‌ترین سازندگان دنیا در حوزه کامپیوتر و سخت‌افزار دانست که دستگاه‌های گوناگونی را در این بخش تولید می‌کند. کیس کامپیوتر، یکی از این محصولات این کمپانی است که به‌تازگی جدیدترین نمونه آن وارد بازار شده است.

این کیس یکی از ارزان‌ترین کالاهای عرضه شده از سوی کمپانی کولرمستر بوده که در نوع خود دارای امکانات بی‌نظیری نیز است. این محصول که با یک بدنه مشکی رنگ مایل به خاکستری عرضه خواهد شد، از انواع مادربردهای ATX / Mini-ITX / Micro-ITX پشتیبانی می‌کند.

کمپانی کولرمستر به منظور قرار گیری منبع تغذیه، یک محفظه جداگانه برای آن تدارک دیده است. از نظر تهویه، این کیس در ابتدا به یک فن 140 میلی‌متری مجهز شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا دو فن 140 میلیمتری و یا سه فن 120 میلیمتری بدان اضافه کنند. در قسمت پنل جلوی کیس نیز دو درگاه USB3.0 تدارک دیده شده است که در کنار ورودی و خروجی‌های صدا، طیف کاملی از امکانات را در اختیار مصرف کنندگان می‌گذارد.

کاربران مشتاق به نصب خنک کننده‌های مایع نیز مشکلی برای استفاده از این محصول نخواهند داشت زیرا با برداشتن جایگاه‌های درایو نوری، می‌توانند رادیاتورهای 280 میلی‌متری و 360 میلی‌متری را نصب کنند. این کیس که MB600L نام دارد، بنا به اعلام کولرمستر با قیمت 50 دلار به زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است تمامی محصولات کولرمستر با گارانتی آواژنگ در بازار ایران عرضه می‌شود.

4 در مورد “کولرمستر از جدیدترین کیس سری MasterBox خود رونمایی کرد!”

  1. برای اونای که سیستم حرفه ای دارن ب درد میخوره ن من که نهایت کارم با سیستم یه اهنگ گوش دادنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH