قابلیت تشخیص صداهای مختلف به آمازون الکسا اضافه شد

اگرچه آمازون به عنوان اولین کمپانی، اسپیکری مجهز به دستیار دیجیتالی الکسا را روانه بازار کرد اما جای خالی برخی قابلیت‌ها در این محصول احساس می‌شد. طولی نکشید که رقبای آمازون، این ویژگی‌های فراموش شده را به محصولات خود اضافه کردند؛ یکی از این قابلیت‌ها، شناسایی صداهای کاربران مختلف بوده که گوگل اخیرا آن را به اسپیکر هوم خود نیز اضافه کرده است.

حال براساس آخرین گزارش‌ها، کمپانی آمازون اخیرا اعلام کرده که عرضه قابلیت تشخیص صداهای مختلف را برای دستگاه‌های مبتنی بر پلتفرم الکسا آغاز کرده است. بدین ترتیب، الکسا قادر خواهد بود تا از کاربران مختلف پشتیبانی کرده و آن‌ها را با توجه به صدایشان از هم تشخیص دهد.

از طرفی دیگر، این قابلیت تجربه‌ نسبتا شخصی‌تری را در استفاده از این دستیار دیجیتالی برای کاربران به ارمغان خواهد آورد، بدین معنی که با توجه به ترجیحات شخصی و سابقه استفاده از این پلتفرم، هر یک از کاربران قادر خواهند بود تا به موزیک‌های مورد علاقه و همچنین فهرست‌های خرید شخصی و غیره دسترسی داشته باشند.

آمازون

در حال حاضر، قابلیت پشتیبانی از کاربران مختلف در سرویس‌های Flash Briefings، خرید، طرح خانواده Music آمازون و تماس صوتی الکسا به الکسا فراهم شده است، اما آمازون قصد دارد در آینده این قابلیت را توسعه دهد. این شرکت اظهار امیدواری کرد که الکسا به‌زودی و باتوجه به استفاده بیشتر کاربران از آن، از هوشمندی بیشتری برخوردار شود.

3 در مورد “قابلیت تشخیص صداهای مختلف به آمازون الکسا اضافه شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH