آماده‌سازی کسب‌وکار شما برای آینده

سرقت می‌تواند در هر مکانی اتفاق بیافتد، مخصوصا در محل تجارت شما، بنابراین امنیت یکی از مسائلی است که در اولویت هر کسب‌وکاری قرار دارد، نصب سیستم‌های امنیتی راه‌کاری است تا همواره چشمی تیزبین بر محیط کسب‌وکار شما نظارت کند.

همچنین با تغییر رویکرد جهان به سمت دیجیتالی شدن و افزایش تقاضا در این زمینه، نیاز به تجهیزاتی است که بتواند این دانش را ارائه دهد، ایزی با بیش از 25 سال حضور برجسته در صنعت شبکه طیف وسیعی از راه‌کارهای شبکه دی-لینک، از دوربین گرفته تا سوئیچ‌ها و ذخیره‌سازها را در ابعاد مختلف ارائه می‌نماید.

سیستم‌های آنالوگ CCTV در برابر IP

ساختار دوربین‌های آنالوگ به نحوی است که برای هر دوربین نیاز به کابل‌کشی جداگانه داشته و محدودیت در فاصله تحت نظارت وجود دارد.

لنز و سنسورهای بکار رفته در سیستم‌های آنالوگ کیفیت پایینی داشته و ماکزیمم رزولوشن تصاویر به 704×480 محدود می‌شود، درصورتی‌که دوربین‌های تحت شبکه محدودیتی در رزولوشن نداشته و علاوه بر امکان زوم دیجیتال و داشتن وضوح بیشتر، دارای کنترل صوت، تشخیص حرکت، آنالیز و چرخش در جهات مختلف نیز هستند.

دوربین‌های دی-لینک در انواع مختلفی وجود دارند که هریک بسته به نیاز و مکانی خاص طراحی شده‌اند. برای انتخاب بهتر محصول موردنیاز کسب‌وکار شما در ادامه به معرفی برخی از محصولات دی-لینک می‌پردازیم.

DCS-4602EV:

این عضو خانواده ضد سرقت دی-لینک برای حفاظت در برابر فشار آب شدید و همچنین غیرقابل نفوذ بودن در مقابل گردوغبار طراحی گردیده است، پوشش فلزی و پلی کربنات این دوربین Dome مانع از رسیدن خسارت فیزیکی به آن خواهد شد و انتخابی ایدئال برای محیط‌های بیرونی بشمار می‌رود. با اتصال از طریق LAN، می‌توانید به ضبط تصاویری با کیفیت Full HD بپردازید. کیفیت تصاویر زنده نیز در این دوربین قابل‌توجه و برای نظارت مناطقی که از نور مناسبی برخوردارند همچون لابی و راهروها مناسب است. تنظیمات سنسور تشخیص حرکت نیز بسیار ساده بوده و می‌توانید با فعال کردن آن در نقاط موردنظرتان سطح حساسیت را مشخص کنید. علاوه بر رابط کاربری دوربین، نرم‌افزار D-ViewCam نیز دسترسی رایگان به 16 دوربین و مدیریت موقعیت‌های مکانی مختلف را فراهم نموده است.

DCS-4622:

دوربین fisheye که مناسب کسب‌وکارهای کوچک، منازل و نصب در فضاهای داخلی است. قابلیت دید در شب این دوربین تا 8 متر را پشتیبانی کرده و دارای لنز 3 مگا پیکسل با رزولوشن Full HD می‌باشد. اتصال آن از طریق LAN بوده و با ماژول PoE موجود در آن مراحل نصب ساده‌تر شده و تنها از طریق یک کابل می‌تواند به شبکه متصل گردد. با بهره‌گیری از نرم‌افزار رایگان پیشرفته D-ViewCam می‌توان به مدیریت بیش از 16 دوربین پرداخت، ارسال هشدارهای ایمیلی، زمان‌بندی ضبط تصاویر و به‌کارگیری سنسور تشخیص حرکت و ذخیره‌سازی به‌طور مستقیم بر روی هارد از دیگر ویژگی‌هایی است که در اختیارتان قرار می‌گیرد.

DCS-8200LH:

این عضو جدید خانواده دوربین‌های پاناروماتیک، دوربینی وایفای با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است. با تشخیص صدا و حرکت و مدیریت توسط اپلیکیشن مای دی-لینک هوم می‌توانید از هر اتفاقی در منزلتان مطلع شوید. با زاویه دید 180 درجه و تطابق با پلتفرم IFTTT بدون از دست دادن وضوح تصویر می‌توانید به ضبط رویدادها بپردازید. رزولوشن این دوربین HD 720p است و به لطف قابلیت دید در شب می‌توانید حتی در نقاط با روشنایی کم نیز تصاویر قابل قبولی دریافت نمایید. همچنین با امکان نصب MicroSD می‌توانید تصاویر ضبط‌شده را ذخیره و نگهداری کنید.

ذخیره‌سازها

برای داشتن عملکردی مؤثرتر، دی-لینک ذخیره‌سازها (NAS) و ضبط کننده‌های ویدئویی (NVR) تحت شبکه را نیز ارائه می‌دهد. این دستگاه‌ها برای داشتن دسترسی از راه دور به حجم عظیمی از داده بسیار ایدئال هستند. در دوربین‌های نظارتی می‌توانید به ضبط تصاویر و اشتراک‌گذاری فایل‌های خود در یک شبکه بپردازید. همچنین از طریق دستگاه‌های دیگر چون تبلت، گوشی هوشمند و یا کامپیوتر خود به آن متصل شده و از آن‌ها بکاپ تهیه کنید. همچنین پشتیبانی از RAID های مختلف می‌تواند اطمینانی در پشتیبان گیری و حفاظت از اطلاعات ایجاد نماید.

DNR-2020-04P:

با این دستگاه هر آنچه برای شما ارزشمند است را مشاهده و از آن حفاظت کنید. این ضبط کننده ویدئویی، تصاویر ویدئویی 16 دوربین را به‌طور هم‌زمان ذخیره نموده و شما را از هر اتفاقی در زمان عدم حضورتان مطلع می‌سازد. می‌توانید تا 2 هارددیسک و تا ظرفیت 16 ترابایت (درمجموع) را به این NVR وارد کنید. با خروجی HDMI/VGA در این دستگاه می‌توانید بدون روشن کردن کامپیوتر به مشاهده، کنترل و تنظیم ذخیره‌ساز بپردازید. با استفاده از 4 پورت PoE آن را روشن نموده و در زمان و هزینه‌های راه‌اندازی صرفه‌جویی کنید. همچنین دارا بودن RAID 1 امکان ذخیره در دو هارد را امکان‌پذیر می‌سازد که در صورت بروز مشکل برای یکی از هاردها هیچ اطلاعاتی را از دست نخواهید داد.

3 در مورد “آماده‌سازی کسب‌وکار شما برای آینده”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH