اپل هنوز در تامین سنسور تشخیص چهره سه‌بعدی آی‌فون X دچار مشکل است

از زمان معرفی آی‌فون X به‌صورت پیوسته گزارش شده که موجودی این گوشی برای چند ماه پس از عرضه آن، محدود خواهد بود. برخی از تامین‌کنندگان آی‌فون X با مشکلاتی در زمینه اجزای کلیدی مواجه هستند. یکی از اجزای اصلی، پروژکتور نقطه‌ای برای دوربین TrueDepth است که عملکرد تشخیص چهره را فعال می‌کند. با توجه به یک گزارش جدید، تامین‌کنندگان هنوز با مشکلاتی در ارتباط با این قطعه مواجه هستند. 

پروژکتور نقطه‌ای جزئی بوده که 30000 نقطه را روی چهره کاربر منعکس کرده و یک نقشه عمیق را ایجاد می‌نماید که سیستم احراز چهره (Face ID) برای تصمیم‌گیری در مورد این‌که آیا گوشی باید قفل شود یا خیر، از آن استفاده می‌کند. همچنین برای قابلیت Animoji در برنامه iMessages نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آی‌فون X

موسسه Nikkei Asian Review امروز گزارش داد که تامین‌کنندگان آی‌فون X هنوز قادر نیستند بر مسائلی که باعث بروز مشکلات برای سنسورهای سه‌بعدی شده، فائق آیند. بسیاری از گزارش‌ها دقیقا به این موضوع به عنوان تنگنای تولید عمده برای ساخت آی‌فون X اشاره کرده‌اند.

جف پو، تحلیل‌گر موسسه مشاوره سرمایه‌گذاری Yuanti پیش‌بینی می‌کند که آی‌فون X به زودی وارد تولید انبوه خواهد شد و دستگاه‌ها در هفته سوم این ماه از چین خارج خواهند شد. با این‌حال، از آن‌جایی‌که این موضوع هنوز مشخص نشده است، او در پیش‌بینی خود از فروش آی‌فون X در سال 2017 تجدید نظر کرده و آن را از 40 میلیون به 36 میلیون واحد تقلیل داده است.

4 در مورد “اپل هنوز در تامین سنسور تشخیص چهره سه‌بعدی آی‌فون X دچار مشکل است”

  1. هنوز قطعاات گوشیش کامل نکرده به تعداد برسونه داره گوشی هاش میفروشه خب تو که نمیتونی بی خود میکنی جلو جلو دو مدل ایفون بزنی بیرون .هشتش مشکل داره رفته دهم ساخته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH