فروش آی‌فون X در سه ماهه پایانی سال جاری کم‌تر از انتظار خواهد بود

اگر بخواهیم شایعات اخیر را جدی بگیریم، می‌توان دید که اپل قطعا خیلی زود با عرضه آی‌فون X نسبت به تقاضا به مشکل برخواهد خورد.

طبق اطلاعاتی که از کمپانی تحقیقاتی KGI Securities واقع در تایپه منتشر شده‌، فاکسکان تنها می‌تواند در سه ماهه پایانی سال جاری 25 تا 30 میلیون آی‌فون X را عرضه کند. پیش از این هم تحلیل‌گر مینگ چی کو گفته بود که تا پایان سال تنها 30 تا 35 میلیون دستگاه عرضه خواهد شد.

اما قسمت خوب قضیه این است که طبق گفته همین تحلیل‌گر فروش، این دستگاه در سه ماهه ابتدایی سال آینده میلادی و به خاطر افزایش نرخ سود، رشد 50 درصدی خواهد داشت. ظاهرا هر دو تولید کننده ماژول‌های سنجش سه بعدی اپل یعنی ال‌جی اینوتک و شارپ در ماه‌های نوامبر و دسامبر تولید خود را افزایش خواهند داد و این یعنی فروش آی‌فون X در ابتدای سال آینده بیشتر خواهد شد.

فروش آی‌فون X

براساس گفته‌های این رسانه تایوانی، شارپ از (General Interface Solution (GIS کمک گرفته است. کمپانی مشهوری که راه‌حل‌های خوبی برای صفحات لمسی یکپارچه دارد. همین امر باعث می‌شود که شارپ بتواند نرخ سود خود را نسبت به ال‌جی اینوتک افزایش دهد.

با این‌که از جمعه، پیش‌فروش آی‌فون X آغاز خواهد شد، گزارش‌ها چنین می‌گویند که تنها 2 تا 3 میلیون عدد از این دستگاه برای روز سوم نوامبر قابل دسترس هستند.

4 در مورد “فروش آی‌فون X در سه ماهه پایانی سال جاری کم‌تر از انتظار خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH