هواوی 588 هزار دستگاه میت 10 را از‌طریق وب‌سایت رسمی خود پیش‌فروش کرد

هواوی سری گوشی‌های هوشمند میت 10 را روز 16 اکتبر در آلمان رونمایی نمود و اکنون برای فروش این دستگاه‌ها در چین آماده می‌شود. در‌حال حاضر این محصولات جدید هواوی از‌طریق (Huawei Mall (Vmall، چند خرده‌فروشی و بعضی فروشگاه‌ها در دسترس خریداران قرار دارند.
هواوی از زمان شروع پیش‌فروش سری میت 10 در 17 اکتبر، تا‌کنون بیش‌ از 588 هزار درخواست را تنها در وب‌سایت خود ثبت نموده است. انتظار می‌رود خرده‌فروشان و فروشگاه‌ها نیز 100 هزار واحد دیگر را به‌ثبت رسانده باشند.


اطلاعات موجود در وب‌سایت هواوی نشان می‌دهند که میت 10 در سه نسخه، 4 گیگابایت رم به‌همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم همراه‌ با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. ورژن بین المللی این دستگاه، نسخه‌ای است که شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و دو نوع دیگر احتمالا فقط به کشور چین اختصاص می‌یابند. سری میت 10 توسط چیپست کایرین 970 ساخته هواوی مدیریت می‌شوند.
بنابر گزارشات، نسخه استاندارد هواوی میت 10 با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تنها در رنگ Bright Black عرضه خواهد شد. این در حالی است که دو نسخه دیگر در رنگ‌های Bright Black ،Champagne Gold، Mocha Brown و Cherry Gold در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.
انتظار می‌رود قیمت سری میت 10 حدود 498 دلار باشد. با این‌حال ما برای اطمینان داشتنن از این نرخ باید منتظر اطلاعات رسمی باشیم. همراه‌ با هواوی میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین را نیز خواهیم دید.
در اروپا، هواوی میت 10 با نرخ 700 یورو به‌فروش می‌رسد در‌حالی‌که نسخه‌های پرو و پورشه دیزاین به‌ ترتیب با بهای 800 و 1400 یورو معامله می‌شوند.

6 در مورد “هواوی 588 هزار دستگاه میت 10 را از‌طریق وب‌سایت رسمی خود پیش‌فروش کرد”

  1. ۵۸۸ هزارتا گوشی کرد تو پاچه ملت??نخرید بابا نخرید اشغاله..چین جنساس بی کیفیته مخصوصا اونای ک میاد ایران

  2. از رو تعصب حرف نزن!!! ?
    شماها فقط الکی بلدیم نق بزنید!!! ?نق زدنو همه بلدن?
    ازخودت پرسیدی کشور ما چی کرده!!!!?
    من تقدریر میکنم از این شرکت که انقدر سریع وبا برنامه داره رشد میکنه ?
    ایکاش کشور ماهم ازاینا یاد بگیره وبتونه یه برنده جهانی بزنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH