سامسونگ از تبلت جان‌سخت گلکسی تب اکتیو 2 رونمایی کرد

اگر خاطرتان باشد چندی پیش، تصاویر و اطلاعاتی در خصوص تبلت جدید کمپانی سامسونگ موسوم به گلکسی تب اکتیو 2 در فضای وب منتشر شد. اما امروز این شرکت کره‌ای، به‌صورت رسمی ‌از این تبلت جان‌سخت پرده برداشت. محصولی که انتخاب واژه «اکتیو» برای نام‌گذاری آن، از مقاومت بالای دستگاه در برابر فشار زیاد، دمای بالا، شرایط نامساعد محیطی، ضربات ناشی از لرزش و همچنین نفوذ آب خبر می‌دهد.

گلکسی تب اکتیو 2 همچنین توانسته مجوزهای نظامی ‌را نیز کسب کند و گواهینامه IP68 این محصول نیز به کاربر این اطمینان را می‌دهد تا بدون کوچک‌ترین مشکلی در عمق یک‌ونیم متری آب و به مدت 30 دقیقه، با دستگاه کار کند. نمایشگر این تبلت نیز قادر است تاچ‌های ورودی توسط انگشتان خیس کاربر را شناسایی کند.

این تبلت به مشخصاتی همچون نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 800 در 1280 پیکسل، پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 7870، تراشه گرافیکی Mali-T830، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه تا 256 گیگابایت مجهز شده است. در قسمت پشتی این تبلت از یک سنسور 8 مگاپیکسلی و در قسمت جلویی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده و یک باتری 4450 میلی‌آمپری با قابلیت جداشدن نیز انرژی دستگاه را تامین می‌کند.

گلکسی تب اکتیو 2

گلکسی تب اکتیو 2 مجهز به سیستم عامل اندروید نوقا عرضه شده و به قابلیت امنیتی Knox 2.8 مجهز خواهد بود. کاربران می‌توانند از طریق سنسور اثر انگشت و یا سیستم تشخیص چهره، قفل دستگاه را باز کنند. پشتیبانی از قلم هوشمند S Pen نیز به این محصول اضافه شده که این قلم نیز از گواهینامه IP68 بهره می‌برد و می‌توان از آن، حتی در روزهای بارانی نیز استفاده کرد. هنوز اطلاعاتی درخصوص قیمت و زمان دقیق عرضه این محصول منتشر نشده است.

6 در مورد “سامسونگ از تبلت جان‌سخت گلکسی تب اکتیو 2 رونمایی کرد”

  1. اشکان موسوی

    ایول به سامسونگ عجب تبلتی زده .روی هواوی با تبلت ضدابش حسابی کم کرد با سخت افزار قوی ترش

  2. حیف که دوربین باطریش ضعیف
    برای یه تبلت باطری ۴۰۰۰ کمه الان هواوی رو اسمارت فوناش ۴۰۰۰ هزار میزنه که

  3. عالیه این تبلت ب درد کسای میخوره ک همش گوشی از دستشون می افته زمین
    قلمش هم خیلی عالیه که ضد ابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH