نسخه مجهز به نمایشگر اسپیکر هوشمند گوگل هوم در راه است

به‌نظر می‌رسد که شرکت گوگل در حال طراحی و تولید اسپیکر هوشمند هوم جدیدی است که از یک نمایشگر بهره می‌برد و امکان تماشای ویدیوهای یوتیوب، مسیریابی از طریق نقشه گوگل، جست‌وجو در وب و غیره را برای کاربران فراهم می‌آورد.

این محصول با اسم رمز Quartz شناخته می‌شود که اخیرا از طریق کالبدشکافی کدهای نسخه جدید اپلیکیشن گوگل (ورژن 7.14.15) فاش شده است. در اطلاعات به‌دست آمده واژه‌هایی همچون مرورگر، ویدیو و یوتیوب مشاهده می‌شود.

در حال حاضر، اسپیکر هوشمند Echo Show کمپانی آمازون از چنین قابلیتی برخوردار است و با نمایشگر 7 اینچی در بازار به فروش می‌رسد، البته ماه گذشته شرکت گوگل، قابلیت پخش ویدیوهای یوتیوب در این اسپیکر را غیرفعال کرد.

با این‌حال، ماه گذشته آمازون از نسخه جدید اسپیکر اکو تحت عنوان Echo Spot رونمایی کرد که به یک نمایشگر دایره‌ای 2.5 اینچی مجهز شده و قرار است از تاریخ نوزدهم دسامبر روانه بازار شود.

اسپیکر گوگل هوم به کاربران این اجازه را می‌دهد تا وسایل خانگی هوشمند خود را از راه دور کنترل کنند، از آخرین وضعیت آب و هوا و اخبار مطلع شوند، زمان خاصی را برای بیدار شدن تنظیم کنند و مواردی از این قبیل؛ که اضافه شدن یک نمایشگر می‌تواند بیش از پیش بر کاربردهای این دستگاه بیافزاید.

همچنین، با معرفی این محصول جدید، خانواده محصولات هوم این شرکت که در حال حاضر سه عضو به نام‌های گوگل هوم، گوگل هوم مکس و گوگل هوم مینی را در خود جای داده، گسترده‌تر می‌شود.

4 در مورد “نسخه مجهز به نمایشگر اسپیکر هوشمند گوگل هوم در راه است”

  1. اپل اسپیکر هوشمند جدید بزنه مطمعنم رو همه اینا کم میکنه شک ندارم.گوگل بلد نیست گوشی بزنه میاد اسپیکر میزنه

  2. اشکان موسوی

    پس چرا دیگه اسمش گذاشتن اسپیکر این که هزارتا کار انجام میده به نظرم اسم های بهتری هم میشد براش در نظر گرفت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH