فقط اچ‌تی‌سی U11 لایف در مراسم 2 نوامبر معرفی می‌شود؛ منتظر اچ‌تی‌سی U11 پلاس نباشید

کمپانی اچ‌تی‌سی برگزاری یک رویداد در روز 2 نوامبر را تایید کرد. مطابق شایعات گذشته انتظار داشتیم که این کمپانی تایوانی از گوشی‌های اچ‌تی‌سی U11 پلاس و اچ‌تی‌سی U11 لایف در این مراسم رونمایی کند اما ظاهرا اطلاعات جدید موارد دیگری را بیان می‌کنند.

مطابق اطلاعات جدیدی که توسط افشاگر معروف دنیای فناوری یعنی ایوان بلس منتشر شده، تنها گوشی اچ‌تی‌سی U11 لایف که مربوط به پروژه اندروید وان است در این مراسم معرفی خواهد شد. پس اگر منتظر معرفی گوشی تمام صفحه اچ‌تی‌سی U11 پلاس بودید، باید زمان بیشتری منتظر بمانید.

اچ‌تی‌سی U11 لایف یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود که در راستای تحقق برنامه اندروید وان توسط این کمپانی تایوانی تولید شده است. طی سال جاری میلادی، هندست‌هایی که طبق برنامه اندروید وان گوگل تولید شده‌اند از دسته‌بندی رده‌ پایین به میان‌رده تغییر پیدا کرده‌اند. ظاهرا گوشی‌های رده پایین توسط برنامه دیگری با نام اندروید Go پوشش داده خواهند شد. این دسته از گوشی‌ها دارای نسخه مخصوصی از سیستم‌عامل اندروید خواهند بود که برای اسمارت‌فون‌هایی طراحی شده است که از حافظه رم 1 گیگایایتی و یا حتی کم تر برخوردارند.

اچ‌تی‌سی U11 لایف اولین گوشی در طی اجرای برنامه اندروید وان خواهد بود که از همان ابتدا از سیستم‌عامل اندروید اوریو بهره می‌برد. این هندست به صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. چیپست اسنپدراگون 630 و یک باتری 2600 میلی‌آمپری را نیز به این مشخصات اضافه کنید. این گوشی در بخش تصویربرداری از یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای هر دو دوربین اصلی و سلفی بهره می‌برد که از قابلیت ثبت تصاویر HDR، ضبط ویدئوهای 4K و ثبت عکس‌های خام با فرمت RAW برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های مهم اچ‌تی‌سی U11 لایف می‌توان به کسب استاندارد IP67، بلوتوث نسخه 5، NFC و البته فقدان جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد.

3 در مورد “فقط اچ‌تی‌سی U11 لایف در مراسم 2 نوامبر معرفی می‌شود؛ منتظر اچ‌تی‌سی U11 پلاس نباشید”

  1. اشکان موسوی

    لایفش چیه که پلاسش چی باشه یکم صفحه بزرگ تر میکنن دیگه ..الکی گندش میکنن مردم سرکار بزارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH