نرم‌افزار جدید مایکروسافت برای به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند ویندوزی

اگر گوشی شما دارای سیستم عامل ویندوز فون 8.1 یا ویندوز موبایل 10 باشد، حتما اطلاع دارید که مایکروسافت هنوز هم بسته‌هایی برای رفع باگ‌ها و افزایش امنیت سیستم عامل خود ارائه می‌کند. این کاربران قبل از دریافت آخرین به‌روزرسانی باید تمامی به‌روزرسانی‌های ارائه شده تا تاریخ موردنظر را دریافت و نصب کنند. بخش Windows device recovery tool به راحتی امکان دریافت آخرین نسخه‌های آپدیت سیستم عامل را برای کاربر به ارمغان می‌آورد، اما مایکروسافت کاربری این بخش را تغییر داده است؛ حالا این بخش سیستم عامل اصلی هر دستگاه را بارگذاری می‌کند.

مایکروسافت

مایکروسافت بخش جدیدی را با نام Over-the-cable Updater توسعه داده که آخرین نسخه از سیستم عامل‌های ویندوز فون 8.1 یا ویندوز موبایل 10 را برای کاربر ارائه می‌کند. این ابزار جدید تنها وسیله‌ای بوده که کاربران می‌توانند بدون نیاز به دریافت و نصب به‌روزرسانی‌های قبلی سیستم عامل دستگاه خود، ار آخرین آپدیت بر روی گوشی خود بهره‌مند شوند.

استفاده از این ابزار نیازمند اتصال به سیستم عامل ویندوز رایانه است و اگر کاربر پین کدی بر روی گوشی خود تعریف کرده، باید قبل از هر گونه اقدامی آن را باز کند. همچنین دستگاه باید بر روی حالت هواپیما قرار بگیرد.

5 در مورد “نرم‌افزار جدید مایکروسافت برای به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند ویندوزی”

  1. اشکان موسوی

    ویندوز فون ب این خوبی موندم چرا دیگه نتونیست با اندروید رقابت کنه و کم اورد دیگ تولید نکرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH