موتورولا قیمت الکسا موتو ماد را برابر با 150 دلار تعیین کرد!

کمپانی موتورولا اخیرا از موتو ماد جدیدی رونمایی کرد که به دستیار دیجیتالی الکسا مجهز و ویژه گوشی‌های سری موتو Z طراحی شده است. اما قیمتی که برای این ماژول تعیین شده، بیشتر از قیمتی است که آمازون برای اسپیکر هوشمند اکو خود در نظر گرفته است. براساس آخرین گزارش‌ها، موتو ماد مجهز به دستیار الکسا با قیمت 150 دلار به فروش خواهد رفت و این در حالی بوده که قیمت اسپیکر آمازون اکو تنها 99 دلار است.

این موتو ماد جدید کمپانی موتورولا، در اصل یک اسپیکر مجهز به دستیار دیجیتالی الکسا محسوب می‌شود و با نام موتو اسمارت اسپیکر به‌همراه آمازون الکسا عرضه خواهد شد. طراحی این محصول، شباهت زیادی به ماد اسپیکر Soundboost 2 دارد، اما با این تفاوت که دستیار شخصی مجازی آمازون موسوم به الکسا، به آن اضافه شده است.

در قسمت پشتی این ماژول، از یک حلقه LED آبی رنگ استفاده شده که نمونه آن در اسپیکر آمازون اکو نیز مشاهده می‌شود. این ماژول درواقع، یک اسپیکر اکسترنال مجهز به دستیار الکسا محسوب می‌شود. اما سوالی که بر ذهن نقش می‌بندد، این است که آیا کاربران نیازی به خرید چنین محصولی دارند؟ با 150 دلاری که موتورولا برای این محصول در نظر گرفته، می‌توان آمازون اکو و اکو دات را باهم خریداری کرد.

موتو ماد

با این حساب، تنها کاربرانی برای خرید این محصول اقدام خواهند کرد که همواره به داشتن دستیار دیجیتالی الکسا در کنار خود، نیاز داشته باشند. قرار است عرضه این موتو ماد از ماه آینده آغاز شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت‌های موتورولا، آمازون و BestBuy نسبت به خرید این ماژول اقدام نمایند.

4 در مورد “موتورولا قیمت الکسا موتو ماد را برابر با 150 دلار تعیین کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH