گوشی وان‌پلاس 5T

مشخصات گوشی وان‌پلاس 5T پیش از رونمایی رسمی در بنچمارک آنتوتو لو رفت

پس فاش شدن استفاده از دوربین دوگانه در گوشی اوپو R11s توسط بنچمارک آنتوتو، این بار نوبت به اسمارت‌فون وان‌پلاس 5T رسیده تا مشخصات آن قبل از معرفی رسمی در این بنچمارک مشخص شود.

با نگاهی به تصویر زیر درمی‌یابیم که دستاورد جدید کمپانی وان‌پلاس از دوربینی دوگانه بهره خواهد برد که هر دو سنسور موجود در این دستگاه دارای رزولوشن 20 مگاپیکسل بوده و از گشودگی دریچه دیافراگم f/2.6 و f/1.6 برخوردار هستند. همچنین چینی‌ها یک نمایشگر بدون حاشیه با نسبت تصویر 18 به 9 را برای این دستگاه درنظر گرفته‌اند و احتمالا رزولوشن این صفحه نمایش در مقایسه با دیگر گوشی‌های وان‌پلاس متفاوت نخواهد بود.

وان‌پلاس 5T

باید افزود که وان‌پلاس 5T با سیستم‌عامل اندروید اوریو نسخه 8.0 در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت که ممکن است برای اولین‌بار به رابط کاربری جدید این کمپانی با نام cookie-flavored OS مجهز شود. مدلی که در این بنچمارک استفاده شده، از 8 گیگابایت حافظه رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد ولی شاید نسخه دیگری هم از این محصول با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود.

گفتنی است که وظیفه تامین انرژی مورد نیاز وان‌پلاس 5T را نیز یک باتری با گنجایش 3450 میلی‌آمپر برعهده دارد. براساس ادعای OppoMart (یک فروشگاه چینی)، پیش‌فروش این اسمارت‌فون با دو قیمت 550 و 650 دلار آغاز خواهد شد که بسته به انتخاب میزان حافظه رم موجود در دستگاه، توسط کاربر متغیر خواهد بود. به‌نظر می‌رسد این اسمارت‌فون در اواخر ماه نوامبر در ویترین فروشگاه‌ها قرار بگیرد.

3 در مورد “مشخصات گوشی وان‌پلاس 5T پیش از رونمایی رسمی در بنچمارک آنتوتو لو رفت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH