فوجی‌فیلم از پرینتر ویژه‌ای برای چاپ عکس‌های گرفته شده توسط گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد

کمپانی خوش‌نام فوجی‌فیلم به‌تازگی از پرینتر مربعی‌شکل قابل‌حملی رونمایی کرده که به‌منظور چاپ عکس‌هایی که توسط گوشی‌های هوشمند گرفته می‌شود، طراحی شده است. این پرینتر که با نام Instax Share SP-3 SQ روانه بازار خواهد شد، از طریق اپلیکیشن اشتراک‌گذاری این شرکت به نام Share، به گوشی‌های مبتنی بر پلتفرم‌های اندروید و iOS متصل می‌شود و از عکس‌های مدنظر کاربران پرینت می‌گیرد.

این پرینتر، علاوه‌بر گوشی‌های هوشمند، از دوربین‌های سری X کمپانی فوجی‌فیلم نیز پشتیبانی می‌کند و قادر است عکس‌های 800 در 800 پیکسل و با کیفیت 318 پیکسل بر اینچ را بر روی فیلم Instax Square چاپ کند. گفتنی است کل فرآیند چاپ عکس، تنها 13 ثانیه طول خواهد کشید. باتری داخلی این پرینتر نیز قادر است با یک بار شارژ، انرژی لازم برای چاپ 160 عکس را تامین کند.

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن Share، عکس‌ها را به‌صورت تکی و یا مجموعه‌ای بین 2 تا 9 عکس را بر روی یک کاغذ چاپ کنند. همچنین، با کمک این اپلیکیشن قادر خواهند بود تا تغییراتی همچون اضافه کردن متن به عکس‌ها را اعمال و یا قالب‌های خاصی را به عکس‌های خود اضافه کنند. این اپلیکیشن با سرویس‌هایی همچون اینستاگرام، فیس‌بوک، دراپ‌باکس، گوگل فوتوز و همچنین فلیکر سازگار بوده و می‌توان عکس‌ها در این سرویس‌ها به اشتراک گذاشت.

فوجی‌فیلم

قیمت فوجی‌فیلم Instax Share SP-3 SQ برابر با 199.95 دلار تعیین شده و قرار است در رنگ‌های مشکی و سفید از ماه نوامبر روانه بازار شود. ناگفته نماند که قیمت هر فیلم Instax Square نیز برابر با 16.99 دلار تعیین شده که می‌بایست به‌صورت جداگانه خریداری شود.

3 در مورد “فوجی‌فیلم از پرینتر ویژه‌ای برای چاپ عکس‌های گرفته شده توسط گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH