اپل یکی از شرکت‌های فعال در تولید سنسورهای دوربین را خریداری کرد

حتی شرکت‌های بزرگی همچون اپل هم نمی‌توانند تمامی ‌قطعات مورد استفاده در محصولات خود را به تنهایی تولید کنند. به همین دلیل است که این کمپانی‌ها یا تکنولوژی موردنظر را از دیگر شرکت‌ها خریداری می‌نمایند و یا با تصاحب شرکت‌های موجود، تکنولوژی آن‌ها را به خانه می‌آورند.

در همین رابطه امروز، گزارشی به نقل از Image Sensor World در وب‌سایت MacRumres منتشر شده که در آن به تصاحب شرکت InVisage و یا حداقل استخدام مهندسان خبره این شرکت توسط اپل اشاره شده است. گفته می‌شود که این قرارداد در ماه جولای سال جاری میلادی میان این دو شرکت منعقد شده است.

شواهد زیادی مبنی بر درست بودن این ادعا وجود دارد، به‌طوری‌که اخیرا InVisage، لیست پروفایل‌ برخی از کارمندان خود را حذف کرده است. همچنین، در پروفایل چند نفر از کارمندان این شرکت نیز، کمپانی «Apple» به عنوان محل کار درج شده است.

اپل

با این‌حال، یکی از تکنولوژی‌های مهمی‌ که توسط متخصصان InVisage توسعه داده شده، QuantomFilm نام دارد که براساس آن، پیکسل‌ها از دامنه دینامیکی سه برابر بیشتر برخوردار خواهند بود. به لطف چنین قابلیتی، کاربران قادر خواهند بود تا عکس‌هایی با جزییات بسیار بالا را در شرایط نوری مختلف ثبت کنند.

اگر این خبر درست باشد و InVisage به شرکت‌های زیرمجموعه اپل اضافه شود، بی‌تردید شاهد استفاده از این تکنولوژی در نسل جدید گوشی‌های آی‌فون خواهیم بود. در پایان باید گفت که شرکت‌های بزرگی همچون اپل همواره به دنبال ارتقای محصولات و قابلیت‌های نهفته در گجت‌های خود هستند و چنین اقداماتی می‌تواند تاثیر مستقیمی ‌بر ارتقای کیفیت دوربین آی‌پد و یا آی‌فون‌های این شرکت داشته باشد. گفتنی است اپل به‌تازگی شرکت PowerbyProxi را که در زمینه توسعه فناوری شارژ وایرلس فعالیت می‌کند، خریداری کرده است.

5 در مورد “اپل یکی از شرکت‌های فعال در تولید سنسورهای دوربین را خریداری کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH