سونی از گوشی‌های هوشمند اکسپریا R1 و اکسپریا R1 پلاس رونمایی کرد

سونی از دو اسمارت‌فون جدید خود با نام‌های اکسپریا R1 و اکسپریا R1 پلاس در بازار هندوستان رونمایی کرد. این دستگاه‌های کوچک و اقتصادی بنابر ادعای سونی، برای سبک زندگی هندی و ایجاد حس هیجان در آن‌ها طراحی شده‌اند.

اکسپریا R1 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع LCD TFT با رزولوشن 720p بوده و در دل خود از پردازنده اسنپدراگون 430 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه بهره می‌برد. در بخش دوربین، این دستگاه در قسمت پشتی خود دارای سنسوری 13 مگاپیکسلی با تکنولوژی فوکوس خودکار هیبریدی قابل پیش‌بینی شرکت سونی است که از دنبال کردن اشیا و پیش‌بینی حرکت‌ها برای فوکوس روی سوژه‌های متحرک استفاده می‌کند. در قسمت جلویی اکسپریا R1 نیز از دوربینی 8 مگاپیکسلی با سیستم فوکوس مشابه استفاده شده است.

سایر خصوصیات این دستگاه را باتری 2620 میلی‌آمپری، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، پورت USB-C، رادیو FM و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا تشکیل می‌دهند.

اکسپریا R1 و اکسپریا R1 پلاس

گوشی اکسپریا R1 پلاس خصوصیاتی مشابه اکسپریا R1 دارد، با این تفاوت که دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. اکسپریا R1 قیمتی برابر با 13990 روپیه (215 دلار) دارد و گوشی اکسپریا R1 پلاس نیز با قیمت 15990 روپیه (245 دلار) به فروش می‌رسد. اکسپریا R1 و اکسپریا R1 پلاس با دو رنگ مشکی و نقره‌ای در دسترس خواهند بود.

5 در مورد “سونی از گوشی‌های هوشمند اکسپریا R1 و اکسپریا R1 پلاس رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH