3 دلیل برای آنکه آی‌فون 8 را به‌جای آی‌فون X بخرید

اپل امسال از یک آی‌فون خاص و متفاوت به نام آی‌فون X رونمایی کرد؛ همچنین اولین سالی بود که این کمپانی ۳ دستگاه آی‌فون معرفی نمود که دوتای آنها به نام‌های آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس نسبت به آیفون X  ظاهری آشناتر داشتند.

احتمالا می‌دانید که آیفون جدید با قیمت پایه ۹۹۹ دلار، از جهتی یک دستگاه گران قیمت است و از جهت دیگر دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید آن را بخرید؛ اما آیا دلیلی برای انتخاب آی‌فون 8 معمولی به جز ۳۰۰ دلار قیمت پایین‌تر وجود دارد؟ حتما همین طور است! آی‌فون‌ ارزان‌تر مزایایی دارد که در ادامه مطلب با هم مرور می‌کنیم:

آی‌فون 8، جمع و جورترین آی‌فون جدیدی است که می‌توانید بخرید

سخت‌افزار آی‌فون 8 کاملا مشابه با آی‌فون 8 پلاس و آی‌فون X است؛ همان چیپست Apple Bionic، تثبیت کننده اپتیکال تصویر (OIS) برای تک دوربین اصلی و قابلیت شارژ بی‌سیم. در واقع در میان تولیدات فعلی اپل، آی‌فون 8 در حکم نسخه 2017 آی‌فون SE است که ثابت کرد اسمارت‌فون‌های جمع و جور هنوز طرفداران زیادی دارند، پس این گوشی هوشمند هم باید طرفداران خاص خود را داشته باشد. رابط کاربری آی‌فون X کمی متفاوت است. مرکز کنترل آن حالا از طریق پایین کشیدن قسمت راست بالای صفحه نمایش در دسترس است و برای کار با این صفحه نمایش بزرگ ۵/۸ اینچی که نسبت تصویر 19.5:9 دارد، حتما باید از دو دست استفاده کنید.

ظاهری قدیمی دارد اما با تمام لوازم جانبی شما سازگار است

آی‌فون 8 چهارمین نسل آی‌فون با طراحی مشابه با آی‌فون 6 سال 2014 است و به همین دلیل می‌توانید آن را خسته‌کننده و تکراری بدانید. از سوی دیگر هرچند این آی‌فون کمی ضخیم‌تر از آی‌فون‌ 6s و 7 است اما اگر تعداد زیادی لوازم جانبی و قاب‌های مختلف از دستگاه‌های قبلی خودتان دارید هنوز هم برای‌تان قابل استفاده هستند، مگر این که وسیله‌ای با طراحی دقیق باشد که با تفاوت ضخامت ۰/۲ میلی‌متری منطبق نباشد.

یک دکمه هوم واقعی و اسکنر اثر انگشت

برای این که آی‌فون X تمام صفحه باشد، دکمه هوم جلوی دستگاه و درنتیجه تاچ‌ای‌دی آن حذف شده است. بنابراین اگر سیستم تشخیص چهره دستگاه به خوبی کار نکند و با آن مشکل پیدا کنید، نبودن تاچ‌آی‌دی واقعا احساس خواهد شد، در حالی که با آی‌فون 8، این قبیل مشکلات را نخواهید داشت.

6 در مورد “3 دلیل برای آنکه آی‌فون 8 را به‌جای آی‌فون X بخرید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH