هالووین را با این سه ابزار در اینستاگرام مهیج‌تر کنید!

همان‌طور که می‌دانید این روز‌ها حال‌ و هوای هالووین در جریان بوده و اینستاگرام هم در این زمینه برای کاربران ابزارهای متفاوتی را در بخش استوری اپلیکیشنش افزوده است. در این مطلب شما را با سه‌تا از این ابزار‌های سرگرم‌کننده آشنا می‌کنیم. همراه ما باشید.

  1. استوری زوم رمزآلود

حتما فیلم‌های ترسناک و یا رمزآلود را با آن افکت‌های خاص در نوع فیلمبرداری دیده‌اید. یکی از این افکت‌ها حالت زومی است که با یک موزیک پس‌زمینه مهیج بر روی سوژه قرار می‌گیرد و هیجان آن صحنه خاص را به‌شدت بالا می‌برد.

اینستاگرام برای بخش استوری خود قسمت جدیدی را با نام SuperZoom اضافه کرده که دقیقا همان افکت زوم خاص را در یک ویدیوی کوتاه برای استوری شما ایجاد خواهد کرد. این بخش باید به‌طور خودکار در منوی استوری شما اضافه شده باشد؛ در غیراین‌صورت اپ را به آخرین نسخه آپدیت و مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. بعد از باز کردن اپ، با سوایپ به راست، به منوی استوری‌ها بروید.
  2. گزینه‌های موجود در بخش پایینی را سوایپ کنید تا به SuperZoom برسید.
  3. چهره خود و یا یک فرد دیگر را مقابل دوربین قرار دهید تا برنامه صورت را شناسایی کند.
  4. بر روی دکمه Record کلیک کنید.
  5. در آخر آن را مانند استوری معمولی به‌اشتراک بگذارید.

دقت کنید که ویدیو در مدت 5 ثانیه‌ و با یک موزیک پس‌زمینه جالب ضبط خواهد شد.

  1. فیلترهای چهره هالووینی

فیلتر‌های چهره هالووینی معمولا از محبوب‌ترین فیلتر‌های موجود در برنامه‌های مختلف هستند. اگر در بخش استوری اینستاگرام وارد بخش فیلترهای چهره شوید، با تعدادی از ترسناک‌ترین‌‌های‌شان مواجه خواهید شد. دقت کنید که اگر این فیلترها برای‌تان در دسترس نبود، اپ را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید. برای دسترسی به فیلتر‌های چهره در اینستاگرام برنامه را باز کرده و با سوایپ به راست وارد منوی استوری شوید. از آن‌جا با کلیک بر روی آیکون فیلتر چهره، به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد. در آخر بعد از انتخاب فیلتر مورد نظر، تصویر را به همان روش معمولی استوری‌ها به‌اشتراک بگذارید.

  1. استیکر‌های هالووینی

استیکر‌هایی هم که اینستاگرام برای هالووین تدارک دیده‌، می‌توانند با قرارگیری بر روی فیلم‌ها و عکس‌های‌تان در استوری، آن‌ها را جذاب کنند. برای دسترسی به آن‌ها مانند حالت معمولی در منوی استوری پس از ثبت ویدیو و یا عکس مورد نظر، بر روی آیکون استیکر کلیک کنید تا لیستی از آن‌ها را ببینید.

نظر شما در رابطه با اضافه شدن این بخش‌های خاص هالووینی به استوری اینستاگرام چیست؟

5 در مورد “هالووین را با این سه ابزار در اینستاگرام مهیج‌تر کنید!”

    1. تو جشن هاشون نبودی ببینی چه کیفی داره الکی حرف نزن ..گربه دستش ب گوشت نمیرسه میگه بو میده

      1
      3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH