گوگل از این پس نتایج جستجو را براساس موقعیت شما نشان خواهد داد

تغییرات کوچک اما مهمی در حال روی دادن در اپلیکیشن iOS گوگل، وب‌سایت ورژن موبایل و نسخه دسکتاپ و گوگل مپس است. پیش از این وقتی مثلا به آدرس google.co.uk مراجعه می‌کردیم، نتایج فقط مرتبط به انگلستان بود اما این وضعیت در حال تغییر است.

گوگل

این کمپانی تصمیم گرفته که از این پس نتایج جستجو را براساس موقعیت شما منتشر کند. حالا اگر بخواهید نتایج جستجو را براساس یک کشور غیر از جایی که هستید دریافت کنید، باید به تنظیمات بروید و کشوری را که می‌خواهید نتایج مرتبط به آن باشد انتخاب کنید.

گوگل در این‌باره چنین می‌گوید:

لازم است این نکته را متذکر شویم که با این‌که تغییرات در نتایج به نمایش درآمده تاثیر می‌گذارد، عملکرد کلی این برنامه‌ تغییری نکرده است. به‌علاوه این تغییرات تاثیری در تعهدات این شرکت نسبت به قانون ملی نخواهد داشت. این به‌روزرسانی به کاربر کمک می‌کند که مرتبط‌‌ترین نتیجه ممکن را نسبت به مکانی که در آن حضور دارد ببیند. در ضمن این به‌روزرسانی با چگونگی مدیریت فعلی دیگر سرویس‌های گوگل مثل یوتیوب، بلاگر، گوگل ارث و جی‌میل نیز سازگار است.

ما مطمئنیم که این تغییر می‌تواند تجربه استفاده از سرویس جستجوی گوگل را ارتقا بخشد و به‌طور خودکار کاربردی‌ترین نتایج را براساس عبارت مورد جستجو و دیگر موارد مثل موقعیت به شما ارائه دهد.

4 در مورد “گوگل از این پس نتایج جستجو را براساس موقعیت شما نشان خواهد داد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH