تعدادی از گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL دچار مشکلات صوتی در هنگام ضبط ویدیو هستند

مشکل مذکور این حس را القا می‌کند که گوگل بایستی پیش از عرضه گوشی‌های پیکسل 2 به مشتریان خود، به شکل مناسب‌تری این دستگاه‌ها را مورد ارزیابی قرار دهد. اگرچه در آغاز عرضه دستگاه‌ها به بازار، وجود مشکلاتی در آن‌ها امری نامعمول نیست، اما به‌نظر می‌رسد گوشی‌های اخیرا عرضه شده پیکسل 2 با مشکلاتی بیش‌ از حد طبیعی مواجه هستند. مواردی نظیر صداهای کلیک کردن، سوختن قسمت داخلی صفحه نمایش و اخیرا مشکلات صوتی به هنگام ضبط ویدیو از جمله این مشکلات هستند.

به‌نظر می‌رسد که این مشکل توسط برخی کاربران دستگاه‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL گزارش شده است. اگرچه گستردگی این معضل هنوز مشخص نشده، اما مطمئنا تعدادی از کاربران در حال تجربه کردن آن هستند. وب‌سایت Android Police، یک کلیپ ویدیویی ضبط شده را آپلود کرده که در آن، کلیپ به‌صورت نرمال شروع می‌شود اما پس از آن اعوجاجات شدید آغاز شده و در ادامه، کلیپ مجددا به شکل نرمال ادامه پیدا می‌کند.

پیکسل 2 و پیکسل 2 XL

اکنون خبر خوب برای صاحبان گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL که با مشکل صوتی مواجه هستند، این بوده که گوگل از این موضوع آگاهی دارد. این شرکت برای دریافت عکس‌العمل کاربران از طریق انجمن با آن‌ها در ارتباط است و به وب‌سایت Android Police نیز اطلاع داده که این مشکل در حال رفع شدن بوده و راه حل آن طی چند هفته آینده عرضه خواهد شد.

بر این اساس، می‌توانیم فرض کنیم که این مشکلی نرم‌افزاری بوده و ربطی به سخت‌افزار گوشی ندارد. این خبر خوبی خواهد بود زیرا وجود مشکل سخت‌افزاری به معنای ضرورت بازگردانی گوشی به کارخانه است که می‌تواند بسیار ناخوشایند باشد.

4 در مورد “تعدادی از گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL دچار مشکلات صوتی در هنگام ضبط ویدیو هستند”

  1. این همه از فیلم برداریش تبلیغ میکرد ببین چی از اب در اومد .برای همین میگم تا گوشی نیومده امتحان خودش پس نداده الکی طرفداریش نکنین چون بعدا ضایع میشین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH