آی‌فون 5C رسما معرفی شد، یک تلفن همراه جدید از اپل!

5C

دقایقی پیش و در کنفرانس خبری اپل، آی‌فون 5C رسما معرفی شد. این محصول که بسیار تلاش شد تا چیزی مشابه با آی‌فون 5 به نمایش در بیاید، در ۵ رنگ گوناگون ارایه می‌شود. رنگ‌های زرد، سبز، قرمز، آبی و سفید!

iPhone 5C با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و چیپست A6 (مشابه با آی‌فون 5) وارد بازار خواهد شد و قاب‌های سیلیکونی خاصی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین جلوی آن اچ‌دی بوده و قابلیت اجرای iOS نسخه 7 را هم دارد.

قیمتی که برای 5C در نظر گرفته شده است، ۹۹ دلار برای نسخه ۱۶ گیگابایتی و ۱۹۹ دلار در نسخه ۳۲ گیگابایتی است. البته این‌ها برای مدل‌های قراردادی دو ساله هستند و هنوز صحبتی از نمونه‌های آنلاک نشده است. اما به احتمال زیاد ۵۴۹ دلار برای نسخه ۱۶ و ۶۴۹ دلار برای ورژن ۳۲ گیگابایتی قیمت خواهند داشت.

مبلغی که بایستی برای قاب سیلیکونی بپردازید نیز ۲۹ دلار تعیین شده است.

5C-2

8 در مورد “آی‌فون 5C رسما معرفی شد، یک تلفن همراه جدید از اپل!”

  1. با اینکه سایتهای ایرانی از افت سهام شرکت اپل و خوب نبودن گوشی ها و دستگاه های اپل زیاد صحبت می کنند ، اما هنوز که هنوزه مشتری های اپل تو ایران با اینکه دستگاههای گرون قیمتی هستند وجود داره و قیمت آیفون به سختی فقط چند هزار تومن میاد پایین، من تو این فکر هستم که چرا این قدر بد گویی نسبت به اپل؟؟؟ اگه کسی یک دستگاه اپل ( مک مینی، پرو ، نوت بوک، ای پد یا ایپاد و آیفون) رو بخره متوجه میشه که چقدر بازدهی دارن و چقدر قدرتمندند و اصلا با محصولات مشابه دیگر شرکت ها قابل قیاس نیستند ، من چند ساله آیفون ۴ ، آیپاد تاچ ۴ و ایپد ٢ دارم که کارکردشون ( قدرت باتری، سرعت، صفحه نمایش و …) مث روز اولی هست که اونا رو انباکس کردم. ایترفیس ای او اس هم خیلی بهتر از آندروید کارتونی هست و قدرت تطابق نرم افزار و سخت افزار اپل رو نشون میده.

  2. متاسفانه به جای اینکه اپراتور های ما مثل رایتل و … از این قراردادا بزارن فقط دنبال خالی بندی و قطع امکانات هستن…
    رایتل یه گوشی سامسونگ با سیم کارتش میده خدا تومن!بعد اونجا 99دلار پول یه دست لباسشونم نمیشه 😐
    الان همین گوشی معمولی بخواد تو بازار ایران بیاد میره رو حول و حوش 2تومن:|

  3. تکرار تکرار تکرار فقط قوی تر شدهحسگر هم که روی نوت 3 بود حتی اگر هم نبود باز نو اوری نیست کار خاصی نمیکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH