وال‌مارت از روبات‌های بررسی کننده قفسه در برخی فروشگاه‌های خود استفاده می‌کند

یکی از بدترین تجارب خرید مربوط به زمانی می‌شود که در فروشگاه پس از جستجوی فراوان، قفسه کالای موردنظر خود را پیدا کنید اما قفسه مذکور خالی باشد. بسیاری از فروشگاه‌ها به‌صورت هوشمند سیستم‌هایی برای اطلاع رسانی در خصوص اتمام کالاها دارند، اما از آنجایی‌که پر کردن دوباره قفسه‌ها بر عهده نیروی کار انسانی است، فرآیند موردنظر اندکی طول خواهد کشید.

وال‌مارت

حال وال‌مارت سعی کرده برای اولین‌بار و با استفاده از روبات‌های بررسی کننده قفسه فروشگاه‌ها، اقدام به حل این مشکل کند. استفاده از این روبات‌ها کار تازه‌ای نیست، اما وال‌مارت با بهره‌گیری آزمایشی از این دستگاه‌ها در بیش از 50 فروشگاه خود، قدم بزرگی در این راه برداشته است.

ایده بکارگیری این فناوری در برخی از فروشگاه‌های ما بدین شرح است: استفاده از فناوری خودکار برای انجام فعالیت‌های قابل تکرار، پیش‌بینی شدنی و دستی مانند اسکن قفسه‌ها جهت اطمینان از تمام نشدن موجودی آن‌ها، قیمت‌های اشتباه و لیبل‌های مخدوش یا مشکل‌دار.

وال‌مارت همچنین تاکید کرده که استفاده از این روبات‌ها به معنی جایگزینی آنان با نیروی کار انسانی نیست؛ بلکه این دو در جهت تکمیل کار یکدیگر عمل خواهند کرد. روبات‌ها بیشتر کارهای دستی و تکرارپذیر را انجام و انسان‌ها بیشتر نیاز مشتریان را برطرف خواهند کرد.

5 در مورد “وال‌مارت از روبات‌های بررسی کننده قفسه در برخی فروشگاه‌های خود استفاده می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH