به گزارش کاربران، برخی از پیکسل‌های 2 XL گوگل فاقد سیستم‌عامل هستند

براساس برخی گزارش‌های عجیبی که اخیرا منتشر شده‌اند، تعدادی از خریداران و کاربران پیکسل 2 XL، پس از روشن کردن دستگاه خود متوجه شده‌اند که این اسمارت‌فون مجهز به سیستم‌عامل نیست. بله درست متوجه شده‌اید، تعدادی کاربر اعلام کرده‌اند پس از روشن کردن دستگاه جدید خود، با پیغام Can’t find valid operating system مواجه شده‌اند. به دنبال این پیام، یک لینک امنیتی به صفحه پشتیبانی گوگل نیز مشاهده می‌شود که گویای این است که سیستم‌عامل موجود روی دستگاه یا کاملا مشکل‌دار بوده یا این‌که از نظر امنیتی مورد دارد و نباید استفاده شود.

پیکسل 2 XL

این تنها یکی از مشکلات اخیری بوده که عملکرد بخش کنترل کیفیت گوگل را زیر سوال می‌برد. پیش از این هم مشکل صفحه‌ نمایش و شنیده شدن صدای کلیک در هنگام تماس صوتی در پیکسل 2 و 2 XL توسط کاربران گزارش شده بود.

مشکل صفحه‌ نمایش به حدی وخیم بود که باعث شد برخی از کاربران این محصولات، از گوگل، ال‌جی و اچ‌تی‌سی در دادگاه شکایت کنند. خوشبختانه پس از اعلام این مشکل، گوگل به کاربرانی که با این وضعیت مواجه شده‌اند یک دستگاه جدید پیکسل 2 XL به همراه اعتبار پلی‌استور داده تا شاید کمی از تلخی این اتفاق بکاهد.

7 در مورد “به گزارش کاربران، برخی از پیکسل‌های 2 XL گوگل فاقد سیستم‌عامل هستند”

  1. اشکان موسوی

    این نشون دهنده اینه که اصلا دقتی نداره رو ساخت گوشی هاش و بدون تست روشن شدن میده بازار

  2. این که مشکل داره ایفون ایکس هم که مشکل داره
    پس فقط نوت8 میمونه
    بنظرم تنها گوشی ای هست که مشکل نداشته تا حالا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH