آی‌فون X

برخلاف انتظار اپل، خریداران از آی‌فون X راضی نیستند!

در فلوریدا، فردی در انتظار دریافت آی‌فون X خود بعد از پیش‌خرید آن در تاریخ 27 اکتبر بود. در تاریخ 3 نوامبر این گوشی هوشمند به فرد موردنظر تحویل داده شد ولی او از دستگاه خود راضی نبود. این فرد اعلام کرده که مدل مخصوص دهمین سالگرد تولید آی‌فون، همانند گلکسی نوت 8 کارایی ندارد. در نهایت او تصمیم گرفت که آی‌فون X خود را پس داده و دوباره از گلکسی نوت 8 استفاده کند.

علاوه‌بر شخص قبلی، یکی دیگر از خریداران این محصول نیز اقدام به بازگردانی آن کرده است. او که خود را یکی از طرفداران اپل می‌داند، بعد از دریافت آی‌فون X خود در روز جمعه، آن را امروز به اپراتور مخابراتی بازگردانده است. او علت برگرداندن آی‌فون X را این‌گونه شرح می‌دهد:

من یکی از بزرگترین طرفداران محصولات اپل محسوب می‌شوم ولی باید اذعان کنم که آی‌فون X باعث ناامیدی من شده است. بعد از دریافت محصول خود در روز جمعه، آن را امروز مرجوع کردم. وجود برش در بالای نمایشگر بسیار آزاردهنده است. برخلاف تبلیغ‌های فراوان، پنل OLED استفاده شده در این محصول تفاوت بسیاری از نظر کیفیت با نمایشگر LCD آی‌فون 6S پلاس ندارد. درصد باتری باقی مانده دستگاه به علت فضای کم در بالای صفحه نمایش، قابل نمایش نیست، همچنین ژست‌های حرکتی نیز باعث آزار کاربر می‌شود. تنها قابلیت موجود در آی‌فون X که برای من جذابیت داشت، Animoji بود. یکی دیگر از مواردی که باعث تعجب و آزار من شد، عدم وجود تجهیزات مربوط به شارژ سریع در جعبه محصول است. در انتها باید عنوان کنم که علاوه‌بر من، فرد دیگری نیز در منطقه‌ای که سکونت دارم، دستگاه خود را برگردانده است.

همانطور که می‌دانید آی‌فون X توسط ژست‌های حرکتی کنترل می‌شود، بنابراین اپل برای راهنمایی خریداران، آموزشی را در سایت رسمی خود قرار داده است. علاوه‌بر ژست‌های حرکتی، در این آموزش کاربران قادر به یادگیری نحوه کار با ویژگی Portrait Lighting خواهند بود.

آی‌فون X

یکی از دلایل اصلی بازگرداندن آی‌فون X توسط خریداران، عدم بهینه بودن اپلیکیشن‌ها با نمایشگر جدید آن است. در نهایت باید بگوییم که تعداد دستگاه‌های بازگردانده شده کم بوده و بسیاری از کاربران از انتخاب خود رضایت دارند ولی به‌نظر می‌رسد که تغییرات برای برخی جالب نبوده است.

8 در مورد “برخلاف انتظار اپل، خریداران از آی‌فون X راضی نیستند!”

    1. یه زمانی اپل به روونی و هنگ نکردن گوشی آیفون می نازید، اما همونم خرابش کرد مخصوصا تو این دو سه تا اپدیت آخری که افتضاح کرد گوشی کلا هنگ میکنه و لوگو میمونه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH