با این سه روش از طریق ایمیل با دوستان خود شوخی کنید!

بیشتر افراد مدت زمان زیادی را صرف کار کردن با ایمیل سپری می‌کنند. اگر قصد شوخی با این دست افراد یا با دوستان خود از طریق ایمیل را دارید، ما سه روش به شما پیشنهاد می‌کنیم.

1- ارسال کل دیکشنری در قالب یک فایل متنی

این کار نتایج جستجو در ایمیل را برآشفته خواهد کرد. هربار که قربانی (!) اقدام به جستجو در ایمیل‌های خود کند، ایمیل شما به عنوان یکی از نتایج، خود را نشان خواهد داد. می‌توانید با مراجعه به این صفحه تعداد زیادی از لغات را انتخاب و با کپی آن‌ها در قالب یک ایمیل اقدام به ارسال کنید. اگر می‌خواهید دقیق‌تر عمل کنید در صفحه مورد نظر کلیدهای Ctrl + S را بفشارید و سپس فایل را به‌صورت یک فایل متنی ذخیره و در نهایت اقدام به ارسال فایل متنی کنید. البته پیش از این کار از سرویسی که شخص مورد نظر استفاده می‌کند، مطمئن شوید؛ چرا که جی‌میل درون ضمایم را جستجو می‌کند اما یاهو نه.

2- تغییر امضای ایمیل دوستان‌تان

امضای ایمیل ابزاری مفید برای شناسایی شخص ارسال کننده و فراهم نمودن اطلاعات مخاطب است. اگر در اداره همکاری دارید که هنگام ترک میز خود کامپیوتر خود را قفل نمی‌کند، منتظر بمانید تا یک بار دیگر نیز این حرکت را تکرار کند و سپس با رفتن به پشت سیستم تغییراتی برای امضای وی بوجود آورید. مطمئنا اندکی بعد و پس از ارسال چند ایمیل توسط قربانی، نتایج کار خود را خواهید دید.

3- استفاده از ایمیلی ناشناس برای ارسال ایمیل‌های بامزه

سرویس‌هایی مانند SendAnonymousEmail به شما امکان می‌دهند تا با آدرسی تقلبی، ایمیلی برای شخص مورد نظر خود ارسال کنید. می‌توانید از این سرویس استفاده کنید و یکی از دوستان یا همکاران خود را به جشن تولد یا دورهمی دوست یا همکاری دیگر دعوت کنید. البته امکانات این سرویس به همین مساله ختم نمی‌شود و می‌توانید با خلاقیت خود، شوخی‌های بی‌ضرر فراوان دیگری خلق کنید.

6 در مورد “با این سه روش از طریق ایمیل با دوستان خود شوخی کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH