امکان مبادله وجه از طریق اپلیکیشن جی‌میل برای کاربران اندروید فراهم شد

گوگل به‌تازگی ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن جی‌میل اندروید افزوده که کاربران را قادر به ارسال و یا درخواست وجه بدون بهره‌گیری از هرگونه برنامه پرداخت دیگری می‌کند. بدین ترتیب کاربران بدون خروج از اپلیکیشن جی‌میل به راحتی و به‌صورت رایگان می‌توانند حساب‌های مالی خود را با دوستانشان تسویه کنند.

این قابلیت پیش از این برای کاربران سرویس تحت وب جی‌میل در دسترس بود و گوگل هم‌اکنون این قابلیت را به اپلیکیشن اندروید این سرویس اضافه کرده است. نکته مهم درباره ویژگی مذکور این بوده که امکان مبادله وجه با همه افراد، حتی کسانی که هیچ آدرس جی‌میلی ندارند نیز میسر خواهد بود.

ارسال وجه از طریق این سرویس بسیار ساده بوده، به‌طوری‌که فرآیند آن همانند ارسال یک فایل پیوست است. در حقیقت برای این امر کافیست که کاربر گزینه پیوست (attachment) را لمس کرده و مشخص کند که قصد ارسال و یا درخواست وجه از فردی را دارد.

کاربران می‌توانند درون خود ای‌میل این مبادله را صورت داده و نیازی به نصب اپلیکیشن پرداخت جداگانه‌ای نخواهد بود. همچنین در این سرویس امکان ارسال مستقیم وجه به حساب بانکی فرد دریافت کننده نیز وجود دارد. تمامی این عملیات برای فرد ارسال کننده و دریافت کننده وجه، کاملا رایگان است.

گفتنی است گوگل درحال حاضر این قابلیت را در آمریکا و برای سرویس تحت وب جی‌میل و نسخه اندروید آن فعال کرده و هنوز اطلاعی در مورد زمان عرضه آن در سایر مناطق دنیا در دسترس نیست.

4 در مورد “امکان مبادله وجه از طریق اپلیکیشن جی‌میل برای کاربران اندروید فراهم شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH