لومیکس G9

شرکت پاناسونیک از دوربین عکاسی جدید خود با نام لومیکس G9 رونمایی کرد

در صورتی‌که برای خرید یک دوربین دیجیتال با قابلیت تعویض لنز در حال گشت‌ و گذار در بازار هستید، احتمالا برایتان جالب خواهد بود که بدانید پاناسونیک دوربین جدیدی برای شما تولید کرده و آن‌ را لومیکس G9 نامگذاری کرده است. این دوربین، جدیدترین نمونه تولید شده توسط شرکت پاناسونیک بوده و ظاهرا ویژگی‌های خاصی را از دوربین لومیکس GH5 که قبل‌تر دوربین خوب و موفقی بود، به ارث برده است.

از دیدگاه افراد مبتدی، دوربینی را مشاهده می‌کنیم که از سنسوری مشابه مدل GH5 بهره می‌برد و دارای سنسوری 20.3 مگاپیکسلی با فیلتر پایین‌گذر (low-pass) داخلی است. اما به لطف وجود قابلیتی در این دوربین که 8 عکس مجزا را در یک عکس واحد ادغام می‌کند، می‌توان تصاویر با رزولوشن 80 مگاپیکسل را ثبت کرد. همچنین این دوربین قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه است. لذا اگر به فیلم‌برداری علاقه دارید، دوربین لومیکس G9 نبایستی مشکلی در این زمینه داشته باشد.

علاوه‌بر این، ما با دوربینی سرو کار داریم که مجهز به فوکوس اتوماتیک با سرعت موثر 0.04 ثانیه است و می‌تواند به ضبط ویدیو با نرخ 60 فریم بر ثانیه در حالت AF-S و نرخ 20 فریم بر ثانیه در مد AF-C بپردازد. این دوربین با ویژگی تثبیت‌ کننده تصویر 5 محوره به بازار خواهد آمد و لذا نیازی نیست که عکاسان و فیلم‌برداران به جستجوی لنزهای اختصاصی برای تثبیت تصاویر بپردازند. G9 دارای یک صفحه نمایش بدون حاشیه 3 اینچی از نوع LCD با قابلیت پشتیبانی از حالت لمسی، سوژه‌یاب الکترونیکی OLED، ارتباط بلوتوث نسخه 4.2 و وای‌فای است.

به لحاظ قیمت و زمان عرضه، دوربین لومیکس G9 بدون لوازم جانبی در حدود 1700 دلار قیمت‌ گذاری شده است و انتظار می‌رود این محصول در اوایل ژانویه سال 2018  قابل دسترس باشد.

7 در مورد “شرکت پاناسونیک از دوربین عکاسی جدید خود با نام لومیکس G9 رونمایی کرد”

  1. نظر های الکی ندین لطفا

    یعنی چی دیگه دوربین گوشی ها انقدر پیشرفته شده که نیازی به اینا نیست
    یا اینکه پاناسونیک اصلا ب درد نمیخوره دوربین هاش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH