آیا لقب بهترین تلفن هوشمند دنیا از آن اکسپریا Z2 خواهد شد؟

sony

مشخصات درز کرده از پسر در راه سونی که قرار است در رویداد CES 2014 معرفی شود، نشان از آن دارد که این دستگاه به احتمال زیاد بهترین تلفن هوشمند دنیا خواهد شد.

سونی با محصولات ابر قدرتی مثل اکسپریا Z، اکسپریا Z آلترا و Z1 امسال خود واقعی‌اش را یافته و طبق گزارشها با Z2 آواتار نیز سال بعد را از آن خود خواهد کرد.

در وبلاگ TechKiddy اطلاعاتی از مشخصات این محصول سونی درز کرده است که نشان می‌دهد این دستگاه دارای ویژگی‌های نو آورانه‌ای خواهد بود. این دستگاه که به نام آواتار نیز شناخته می‌شود، مجهز به یک پردازنده اسنپدراگون MSM8974AB بوده و اندروید کیت کت درون آن جاری خواهد بود. برای این مدل یک باتری 3200 میلی آمپری نیز درنظر گرفته شده است.

بر طبق این اطلاعات آواتار به یک رم 3 گیگابایتی تجهیز خواهد شد که البته صفحه نمایش و دوربین جز ویژگی‌های بارزش خواهند بود. این اسمارتفون با یک صفحه نمایش فول اچ دی که از تکنولوژی IGZO Triluminuous استفاده می‌کند و دارای چگالی پیکسلی 500ppi است همراه خواهد شد. اگر همین صفحه نمایش برای بهترین نامیده شدن این اسمارتفون کافی نیست، سونی یک دوربین خارق العاده 20.7 مگاپیکسلی با پشتیبانی از ضبط 4K را نیز در نظر گرفته است.

اطلاعات بیشتر دیگری از این محصول شگفت آور در دسترس نیست و باید تا ماه ژانویه سال 2014 منتظر بمانیم.

16 در مورد “آیا لقب بهترین تلفن هوشمند دنیا از آن اکسپریا Z2 خواهد شد؟”

  1. چی???????? نوت 3 بابا تو رو خدا کم مردم مسخره کنین نوت سه یکی از بیخود ترین گوشی هاست,,خدا وکیلی حتما اگه اینو خوندین برین مشخصاتش رو سرچ کنین,,,ببینین میرزه پول به جای نوت 3 داد

  2. محمدرضا معزز

    شک ندارم پرچمدار بعدی سونی z2 هست اسمش ولی به این زودیها معرفی نمیشه و بعد از معرفی galaxy s5 سامسونگ معرفی خواهد شد. چون z1 به این زودیا بازنشسته نمیشه و راحت 6-7 ماه بدون رقیب باقی میمونه.بعد که همه معرفی کردن گوشیاشونو سونی یک پرچمدار معرفی میکنه واسه کل 2014.

  3. آقای محمد که معلومه داره راست میگه.من قول میدم فقط اسم اس4 رو شنیده.آقا سروش این بدترین اتفاقیه که یه شرکت میتونه سره آدم بیاره.من الان میدونم اونایی که z رو تا 2 میلیون به اسم پرچمدار امسال سونی خریدن حسابی الان از این شرکت ناراحتن.سونی هم چون دید z ضعیفه قوی ترش رو داد بیرون.این نامردی در حق اون هایی که z دارن.در جواب آقای مطریان باید بگم همه چی جدیدترین پردازنده نیست

    1. علیرضا مطریان

      حقیقت رو گفتید : همه چی جدیدترین پردازنده نیست.. فقط خواستم اطلاع بدم که چنین اسمارتفونی با چنین پردازنده ای قبلا با چنین قیمتی اومده. خیلی ممنون.

  4. علیرضا مطریان

    پردازنده MSM8974AB که جدیدترین و بهترین مدل Snapdragon 800 تا به این لحظه است تا الان فقط در اسمارت فون Xiaomi Mi-3 به کار گرفته شده که به قیمت 349.99 دلار آمریکا به فروش میره!!! به علاوه دوربین 13 مگاپیکسلی Exmor RS و صفحه نمایش 5 اینچی و فول اچ دی IPS ….. در ضمن همین گوشی یه نسخۀ Tegra 4 داره که غول گرافیکی به حساب میاد. خیلی جالبه که Z1 و Note 3 LTE و Acer Liquid S2 نیومده پردازندشون قدیمی شد.

    1. اولن شما کهz دست نگرفتید لطفا نظر ندید من الان الترا زد دارم قبلش همz داشتم این گوشی از نظر من هیچ مشکلی نداشت بلکه با صد تا s4 عوضش نمیکردم دوربینش بعد اپدیت s4 رو قورت میداد چنتا مثل شما اومدید تخریب اینترنتی کردین و افکار دوستانی که میخواستن تحقیق کنن رو رو به پلاستیک عوض کردین

      1. علیرضا مطریان

        چرا باید زد دستم نگرفته باشم؟؟ من چه تبلیغی نسبت به پلاستیک داشتم؟؟ اشتباه نگرفتید؟؟؟
        آلترا زد هم که به عنوان یه تبلت خوب که نه خیلی عالیه و رقیب نداره. تنها مشکل سونی اینه که بی برنامه پرچمدار معرفی میکنه….در ضمن ابعاد Xperia Z1 به لحاظ طول مناسب نیست.

  5. ول کنین بابا این گوشیارو اینا چین !!!!!!!!!!!! کدوم نو آئری همین افزایش هسته!!! یا افزایش مگاپیکسل!!! من خودم گالکسی اس 4 دارم البته اگه یه گوشی گرون و البته بهترین گوشی رو میخواین برین سمت ++++++++++++++++++ آیفون 5 یا 5 اس واقعا بینظیره من به شخصه گالکسیم رو یه اسباب بازی پیشش میدونم!

  6. چرا اینجوری میکنه سونی من سال پیش یه اکرو اس خریدم و الان حس می کنم گوشیم در حد 1200 اندرویدی می مونه … نیت کردم یه زد بگیرم بعد فهمیدم قراره اولترا بیاد واستادم اون بیاد …. بعد اومدم بگیرم دیدم قراره زد یک بیاد گفتم 100 % این چیزیه که می خواستم … عزم خود را برای خرید در اولین فرصت جزم گردم که الان شما از زد 2 حرف می زنید …. وقعا دخول در درنیای تکنولوژی سونی نا متنهاهیه …. اون دوستی هم که میاد از سونی انتقاد می کنه تکنولوژی فیلم برداری 4 ک رسما به اسم سونی ثبت شده و خیلی از فن اوری های دیگه مثل صفحه نمایش ایگزو صرفا تکنولوژیه سونیه که به دیگر شرکت ها عرضه داشته است

  7. عزیزم 3 گیگ رم و دوربین 4k که همین الان روی نوت3 هستش … بقیه شم همه کمپانی های برتر تا سال آینده ازش استفاده خواهند کرد… فعلا دوران این چیزها گذشت و کهنه شد.. الان شرکتها باید روی پردازنده 64 بیتی و سنسور اثر انگشت کار کنن و قابلیتهای نرم افزاری و رابط کاربری فوق العاده و صدالبته باتری خیلی قوی که انگار سونی به هیچ کدوم اینها توجه نداشته…

    1. نسخه اکتا فیلمبرداری 4k نداره و در ایرانم که اکتا میاد. کیفیت ساخت و طراحی سونی به کل تاریخ سامسونگ میرزه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH