پیوند دو زوج آندرویدی در 22 مهر!

Love-Android-Wallpaper-Background-1024x576هر از گاهی شایعاتی مختلفی را درباره نکسوس بعدی گوگل و سیستم عامل آندروید گوگل با نام “کیت کت” می‌شنویم؛ اطلاعاتی که نمی‌توان نه مهر تاییدی بر صحت آن‌ها زد و نه آن‌ها را غیر واقعی، خواند!

یکی از جدیدترین شایعاتی که درباره این دو زوج گوگلی منتشر شده است، تاریخ 14 اکتبر (22 مهر) را زمانی توصیف کرده است که کمپانی گوگل، نکسوس 5 و سیستم عامل آندروید نسخه “کیت کت” را عرضه می‌کند. این زمان احتمالی، را شاید باید به عنوان زمان عرضه دو محصول جدید گوگل پذیرفت چراکه ابزارهای آندرویدی این کمپانی ابتدا در فروشگاه گوگل پلی به فروش می‌رسند و اگر منتظر دیده شدن نام نکسوس بعدی در لیست یک خرده فروش هستید، کاملا اشتباه می‌کنید؛ حداقل تا زمانی که نکسوس 5 رسما معرفی نشود!

در لیست اخیر FCC نیز، نام نکسوس پنجم به چشم می‌خورد و به نظر می‌رسد، اسمارت فون ارزان قیمت بعدی گوگل هم‌اکنون آماده شده است. البته شایعاتی پیش‌تر در خرداد ماه نیز، ماه اکتبر را به عنوان زمان در نظر گرفته برای عرضه نسل بعدی نکسوس و سیستم عامل آندروید گوگل از سوی گوگل، اعلام کرده‌اند.

از سوی دیگر اخباری منتشر شده که اطلاعات جدیدی را از نسخه بعدی سیستم عامل دوست داشتنی آندروید با نام “کیت کت” در اختیارمان، می‌گذارد؛ سازگاری بهتر آندروید 4.4 با ابزارهای قدیمی‌تر، بهینه سازی سیستم عامل آندروید گوگل و استفاده از آن در لپ‌تاپ‌ها، تغییر قطعات سیستمی، جان گرفتن دوباره گالری تصویر، انیمیشن‌های API تازه و ویجت Notification را می‌توان تنها بخشی از شاخصه‌های خوب نسخه “کیت کت” روبوت آندرویدی گوگل، عنوان کرد. گوگل از طرفی گفته “تجربه دیوانه کننده و شگفت انگیز آندروید، برای همه در دسترس خواهد بود.”، که شاید مهر تاییدی بر کنار آمدن “کیت کت” با ابزارهای قدیمی است.

این گزارشات تا اندازه‌ای، یک جهش نسبتا بزرگ را در سیستم عامل آندروید گوگل ابراز می‌کنند اگرچه باتوجه به جهش آندروید با عرضه نسخه “کیت کت” از 4.3 به 4.4، واقعا سخت است که بگوییم که “کیت کت” همان چیزی است که آندروید برای تثبیت قدرتش در بازار اسمارت فون‌ها نیاز دارد!

1 در مورد “پیوند دو زوج آندرویدی در 22 مهر!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH