مدیر اجرایی وان‌پلاس: وان‌پلاس 5T به شارژ وایرلس مجهز نخواهد بود

هفته پیش Pete Lau، مدیر اجرایی وان‌پلاس، در خصوص تصمیم شرکت مبنی بر نگه داشتن جک 3.5 میلی‌متری صوتی در محصول آینده خود یعنی وان‌پلاس 5T توضیحاتی ارائه نمود. دیروز لائو دلایل عدم وجود فناوری شارژ بی‌سیم را در وان‌پلاس 5T بیان کرد.

اگر شایعات و اخبار محصول آینده شرکت چینی را دنبال کرده باشید، عدم وجود شارژ بی‌سیم در این محصول برای شما تعجب‌انگیز نخواهد بود. عدم تغییرات بزرگ در طراحی پشت دستگاه نیز مورد توجه است و از آن‌جایی‌که شارژ وایرلس با بدنه فلزی به‌خوبی کار نمی‌کند، پشت گوشی باید قابی شیشه‌ای یا پلاستیکی داشته باشد.

وان‌پلاس 5T

لائو بیان کرده است فناوری شارژ سریع Dash Charge عملکرد بهتری نسبت به شارژ بی‌سیم دارد؛ چراکه با خروجی 20 واتی می‌تواند در نیم ساعت انرژی مورد نیاز یک روز کار با گوشی را فراهم کند. با وجود سرعت بالای شارژ، گوشی داغ نمی‌کند. این در حالی بوده که بهترین پدهای شارژ وایرلس دارای خروجی 15 واتی هستند.

لائو همچنین اشاره کرده است که به هنگام شارژ بی‌سیم، کاربر قادر نخواهد بود با گوشی خود بازی کند یا عکس بگیرد، چراکه در این صورت شارژ قطع خواهد شد. در این خصوص حق با مدیر اجرایی شرکت وان‌پلاس است و همه کارشناسان مورد گفته شده را یکی از نقاط ضعف فناوری شارژ بی‌سیم می‌دانند. از طرف دیگر در فناوری شارژ سریع Dash Charge نیز تنها باید از شارژر و کابل تولیدی وان‌پلاس استفاده کرد که در حال حاضر نقطه ضعفی برای این فناوری محسوب می‌شود.

در نهایت لائو گفته است که فناوری شارژ بی‌سیم در حال حاضر تجربه بهتری از Dash Charge به ارمغان نمی‌آورد و شرکت در زمان مناسب از فناوری شارژ بی‌سیم در محصولات خود استفاده خواهد کرد. شاید این زمان مناسب برای گوشی وان‌پلاس 6 باشد. باید منتظر این موضوع ماند، اما در حال حاضر به‌طور قطع می‌توان گفت که گوشی وان‌پلاس 5T، در تاریخ 16 نوامبر رونمایی و بدون پشتیبانی از شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد.

6 در مورد “مدیر اجرایی وان‌پلاس: وان‌پلاس 5T به شارژ وایرلس مجهز نخواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH