گوشی وان‌پلاس 6 با ظاهری مشابه آی‌فون X در صدر فهرست بنچ‌مارک قرار گرفت

هفته گذشته شاهد انتشار چندین عکس بودیم که ادعا می‌شد متعلق به نمونه اولیه گوشی وان‌پلاس 6 است. این تصاویر نمایانگر وجود شیاری مشابه با آی‌فون X در بخش جلویی و یک پنل پشتی براق برای این هندست بودند. اکنون به نظر می‌رسد که جزئیات جدیدا فاش شده، وجود شیار در اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده شرکت وان‌پلاس را به تایید می‌رسانند.

بر اساس گزارشات، وب‌سایت Android Central اقدام به انتشار تصاویری نموده که نتایج مربوط به بنچمارک آنتوتو برای گوشی وان‌پلاس 6 با شماره مدل وان‌پلاس A6000 را نمایش می‌دهند. این هندست موفق به کسب مجموع امتیاز 276510 شد که بالاترین امتیاز به ثبت رسیده در این برنامه بنچ‌مارک به شمار می‌رود.

این امتیاز اندکی بیش‌تر از رکورد اخیرا به ثبت رسیده توسط گوشی رمزآلود شیائومی با پردازنده اسنپ‌دراگون 845 شرکت کوالکام است. با این‌حال نتایج حاصل نبایستی چندان مایه تعجب باشد؛ چرا که کلیه گوشی‌های قبلی وان‌پلاس نیز متکی بر آخرین تراشه‌های ارائه شده کمپانی کوالکام بودند.

البته کسب امتیاز بنچ‌مارک بالا لزوما به معنای تجربه کاربری بی‌عیبب ونقص نیست؛ لذا بایستی منتظر ماند و دید که عملکرد وان‌پلاس 6 در مقایسه با اسمارت‌فون نسل قبلی خود، یعنی وان‌پلاس 5T یا سایر گوشی‌های پرچم‌دار سال 2018 به چه ترتیبی خواهد بود.

همان‌طور که در تصاویر ذیل مشاهده می‌کنید، نمایشگر وان‌پلاس 6 فوق‌العاده بلند و کشیده است. وجود فضای خالی در میانه بخش فوقانی دستگاه تنها می‌تواند حاکی از وجود بریدگی در این قسمت باشد که ساعت سیستم را از آیکون‌های سمت راست نمایشگر شامل سیم‌کارت و باتری جدا می‌کند.

به طور کلی انتظار می‌رود صفحه‌نمایش دستگاه از نسبت ابعاد 18:9 استفاده نماید و در حقیقت، نمونه نهایی وان‌پلاس 6 می‌تواند ظاهری مشابه با اوپو R15 داشته باشد. وان پلاس و اوپو، 2 زیربرند از یک کمپانی هستند و در گذشته نیز سبک طراحی گوشی‌های خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته‌اند.

احتمالا رونمایی رسمی از وان‌پلاس 6 در سریع‌ترین زمان ممکن طی ماه جاری انجام خواهد شد. اگرچه با احتمال بالاتر، کمپانی وان‌پلاس این دستگاه را در آینده یا حدودا ماه ژوئن و تقریبا یکسال پس از رونمایی وان‌پلاس 5 معرفی خواهد کرد.

3 در مورد “گوشی وان‌پلاس 6 با ظاهری مشابه آی‌فون X در صدر فهرست بنچ‌مارک قرار گرفت”

  1. خوبه حالا ایفونی وجود داره گوشی تولید کنه این چینی ها بیان از روز کپی کنن وگرنه میخواست چیکار کنه????

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH