آی‌فون 8

آی‌‌فون 8 پلاس نسبت به آی‌فون 8 فروش بیشتری را تجربه کرده است

از زمان معرفی آی‌فون 6 پلاس، نسخه بزرگتر آی‌فون همواره نسبت به نسخه کوچکتر این محصول فروش کمتری داشته است. با این حال اعداد و ارقام منتشر شده از سوی کمپانی Canalys نشان می‌دهد که آی‌فون 8 پلاس در سه ماهه سوم 2017 فروش بیشتری نسبت به آی‌فون 8 داشته است. بدین ترتیب برای اولین بار نسخه بزرگتر آی‌فون توانسته فروش بیشتری را نسبت به نسخه کوچکتر تجربه کند.

محصولات قبلی شرکت اپل هنوز در لیست گوشی‌های هوشمند پرفروش دیده می‌شوند. گوشی هوشمند آی‌فون 7 با فروش 13 میلیون نسخه در صدر این لیست قرار گرفته و رتبه دوم هم در اختیار محصول دیگری از اپل یعنی آی‌فون 6s است.

با این وجود، تقاضا برای خرید نسخه‌های جدید آی‌فون نسبت به سال گذشته کمتر بوده به‌طوری‌که آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس با هم 11.8 نسخه فروش داشته‌اند. این در حالی است که آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس فروش 14 میلیونی را در فصل اول تجربه کرده بودند. ناگفته نماند که نسخه گران قیمت‌تر یعنی آی‌فون 8 پلاس 6.3 میلیون نسخه فروش داشته و در مقابل آی‌فون 8 فروش 5.4 نسخه‌‌ای را تجربه کرده است.

به گزارش Canalys، آی‌فون 7 با توجه به کاهش قیمت حاصل از عرضه آی‌فون 8 با تقاضای بیشتری روبرو شده است. تنوع گوشی‌های هوشمند شرکت اپل هم‌اکنون با عرضه 5 مدل از گوشی‌های آی‌فون که از نسخه آی‌فون 6s به بعد را شامل می‌شود، از هر زمان دیگری بیشتر است.

شرکت سامسونگ همچنان در صدر لیست برترین فروشندگان گوشی‌های هوشمند جهان قرار گرفته و با عرضه گلکسی S8‌ و همچنین فروش بالای محصولات سری J در هند و خاورمیانه توانسته به رشد 8.2 درصدی دست یابد.

گلکسی نوت 8 تاکنون 4.4 میلیون نسخه فروش داشته که نشانگر اعتماد دوباره کاربران به سری نوت سامسونگ پس از فاجعه به بار آمده به وسیله نوت 7 است.

با این وجود رقبای سامسونگ نیز سر سخت هستند و اکنون بسیاری از برندهای دیگر نیز گوشی‌های بدون حاشیه با نسبت تصویر 18 به 9 معرفی کرده‌اند. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که هوش مصنوعی و واقعیت افزوده جهش‌های بعدی در حوزه تکنولوژی به شمار می‌روند که در این مورد شرکت سامسونگ پس از اپل و هواوی قرار گرفته است.

اما نکته قابل توجه در مورد لیست برترین فروشندگان گوشی‌های هوشمند، رشد خیره کننده 86.9 درصدی کمپانی شیائومی در مقایسه با فصل سوم سال 2016 است. این شرکت چینی با فاصله‌ای نزدیک نسبت به اوپو در رده پنجم پرفروش‌ترین تولیدکننده‌های گوشی هوشمند قرار گرفته است.

7 در مورد “آی‌‌فون 8 پلاس نسبت به آی‌فون 8 فروش بیشتری را تجربه کرده است”

  1. یه رینگتون نمیشه به گوشی اضافه کرد نوکیا ۱۳۰ ساده با یه مموری کارت همچین قابلیتی داره ولی ایفون خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH