وان پلاس 5T

وان‌پلاس 5T با سیستم عامل اندروید 7.1.1 در گیک‌بنچ رویت شد

هفته آینده بالاخره شاهد رونمایی از گوشی هوشمند وان‌پلاس 5T خواهیم بود؛ محصولی که در روزهای جاری به پای ثابت خبرگزاری‌ها مبدل شده است. اخیرا نتایج حاصل از اجرای یک نمونه آزمایشی این محصول در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده که در کنار تایید برخی از شایعات پیشین در مورد این گوشی، اطلاعات جدیدی را نیز در رابطه با آن فاش می‌کند.

در ابتدا قابل ذکر است که وان‌پلاس 5T دارای شماره مدل A5010 بوده که از روند کلی نام‌گذاری محصولات سال گذشته یعنی وان‌پلاس 3 با شماره مدل A3000 و وان‌پلاس 3T با شماره مدل A3010 (همانطور که حدس زده‌اید شماره مدل وان‌پلاس 5 برابر با A5000 است) پیروی می‌کند. محصول جدید وان‌پلاس مجهز به چیپست کوالکام اسنپدراگون 835 بوده و در این مورد با مورد غافلگیر کننده‌ای مواجه نیستیم چراکه کوالکام هنوز نسخه قدرتمندتری عرضه نکرده است.

وان‌پلاس 5T

چیزی که شاید در مورد وان‌پلاس 5T عجیب‌تر به‌نظر می‌رسد، استفاده از اندروید 7.1.1 بر روی این گوشی بوده، در حالی‌که اندروید 8.0 در ماه آگوست به وسیله شرکت گوگل عرضه شده است. از سوی دیگر با توجه به عرضه وان‌پلاس 3T در نوامبر سال گذشته با اندروید مارشمالو، به‌نظر می‌رسد که تاریخ از این منظر دوباره در مورد گوشی‌های وان‌پلاس تکرار می‌شود.

گقتنی است که نمونه آزمایشی مشاهده شده در گیک‌بنچ دارای رم 8 گیگابایتی بوده، با این‌حال پیش‌بینی می‌شود مدل پایه این محصول با 6 گیگابایت رم عرضه شود. وان‌پلاس 5T در بخش تک هسته‌ای امتیاز 1959 و در قسمت چندهسته‌ای موفق به کسب 6742 امتیاز گشته است.

طبق چارت‌های موجود در وب‌سایت گیک‌بنچ، این محصول در اجرای تک هسته‌ای کمی بالاتر از تمامی هندست‌های مجهز به اسنپدراگون 835 قرار می‌گیرد و در بخش‌ چند هسته‌ای نیز با اختلاف بیشتری پیشتاز است. پیش از این در بخش تک هسته‌ای گوشی هوشمند شیائومی Mi 6 با امتیاز 1903 و در بخش چند هسته‌ای نیز گلکسی نوت 8 با امتیاز 6301 بهترین عملکرد را در بین گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 835 داشتند.

6 در مورد “وان‌پلاس 5T با سیستم عامل اندروید 7.1.1 در گیک‌بنچ رویت شد”

  1. امیررضا میرزایی

    اگه در حد هواوی بود گوشیی هاش باز خوب بود در اون حدم نیست اخه …به چ امیدی گوشی میسازه

  2. سلام من s8 گرفتم و وقتی با این گوشی مقایسه کردم ولی دیدم این گوشی سرعت بالاتری داره ولی این گوشی امکانات s8 رو نداره مثل عنبیه چشم یا وصل شدن به تلویزیون یا شارژر بی سیم یا چیز های دیگه بعدشم شما تو استفاده معمولی ۲۰ تا برنامه رو نمیخوای باز بزاری که به هر حال این گوشی قدرت بیشتری نسبت به s8 داره ولی امکاناتش به s8 نمیرسه

  3. من وان پلاس وان دارم . سه سال پیش گرفتم . بسیار عالی محکم . و بدون هنگ . به نظرم وان پلاس خیلی بهتر از این گوشی های موجود و گرونه بازاره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH