گزارشات کاربران از وجود مشکلات بلوتوث در گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL حکایت دارند

اگرچه گوشی‌های پیکسل 2 شرکت گوگل در برخی بررسی‌ها بسیار خوش درخشیده‌اند، اما به‌‌نظر می‌رسد که این دستگاه‌ها کاملا بدون نقص و ایراد نیستند. در حقیقت ما چیزهایی در خصوص مشکلات جزئی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این گوشی‌ها شنیده‌ایم و اکنون ظاهرا گزارشاتی مبنی بر تجربه برخی مشکلات بلوتوثی توسط کاربران این دستگاه‌ها وجود دارد.

براساس چند پست که کاربران در انجمن کاربران دستگاه‌های پیکسل در وب‌سایت Android Police منتشر کرده‌اند، برخی از آن‌ها اظهار می‌کنند که با اتصال یک هدست بلوتوث به گوشی پیکسل 2 یا پیکسل 2 XL خود و فعال‌سازی دستیار صوتی گوگل اسیستنت، دستگاه صدای آن‌ها را تشخیص نخواهد داد. این موضوع به رغم پخش صدای هشدار توسط گوشی بوده که نشان می‌دهد سرویس گوگل اسیستنت در حال شنیدن صدای شماست.

تا این لحظه به‌نظر می‌رسد که این مشکل، طیفی از هدست‌های بلوتوث شامل برندهای ال‌جی، Plantronics ،Anker ،Beats و … را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این موضوع مبین آن است که مشکل مذکور الزاما بر یک برند خاص تاثیر نمی‌گذارد و می‌تواند برای بیش‌تر گوشی‌ها رخ دهد. خبر خوب این‌که اورین، مدیر انجمن گوگل تصریح کرده که ظاهرا این مشکلی بوده که کاربران گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL در حال تجربه آن هستند. این یعنی گوگل نسبت به وجود مشکل آگاهی دارد و اکنون به‌نظر می‌رسد که گوگل در حال تلاش جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این مشکل است.

هیچ توضیحی در مورد چگونگی حل این مشکل یا زمان عرضه راه حل آن وجود ندارد. لذا به‌نظر می‌رسد که تا آن زمان، کاربرانی که دچار این مشکل هستند تنها ناچارند منتظر بمانند.

5 در مورد “گزارشات کاربران از وجود مشکلات بلوتوث در گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL حکایت دارند”

  1. اشکان موسوی

    پیکسل هم ک هر روز به یه مشکل برمیخوره گندش دیگه دار در میاد فک نکنم کسی دیگ بره بخره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH