الکترونیک آرتز به‌زودی شرکت سازنده تایتان‌فال را تصاحب خواهد کرد

شرکت Respawn Entertainment استودیو مستقل سازنده مجموعه بازی‌های تایتان‌فال است که توسط الکترونیک آرتز منتشر می‌شود. به‌نظر می‌رسد حال دیگر این استودیو رسما زیر چتر الکترونیک آرتز قرار گرفته و این شرکت استودیوی مذکور را خریداری نموده است.

الکترونیک آرتز

Vince Zampella، مدیر عامل اجرایی و از بنیان‌گذاران Respawn، در گفتگو با GamesBeat اعلام کرده است:

ما از شروع کار استودیو همکاری نزدیکی با EA داشته‌ایم. تصرف و مالکیت هر از چند گاهی اتفاق می‌افتد. سوال این بود، ما در صنعت بازی کجا هستیم و قدم بعدی را برای ساخت یک بازی بزرگ‌تر و بهتر چگونه خواهیم برداشت. ما احتیاج به منبعی بزرگ‌تر جهت ساخت بازی بزرگ‌تر را درک کردیم.

گفته می‌شود این مالکیت حدود 445 میلیون دلار خرج بر روی دست الکترونیک آرتز گذاشته است؛ 315 میلیون دلار به عنوان ارزش و قیمت شرکت و 140 میلیون دلار بابت حق امتیاز آن. حال شاید مهم‌ترین مساله آینده عنوان بازی تایتان‌فال است که ظاهرا جای نگرانی ندارد؛ چراکه Respawn تایید کرده که در حال کار بر روی ساخت سری جدید این مجموعه است. علاوه‌بر سری جدید تایتان‌فال، شرکت در حال کار بر روی یک عنوان جدید است که در دنیای استار وارز اتفاق می‌افتد و همچنین یک بازی بدون عنوان برای واقعیت مجازی خواهد ساخت.

6 در مورد “الکترونیک آرتز به‌زودی شرکت سازنده تایتان‌فال را تصاحب خواهد کرد”

  1. خبر خیلی خوبی بود تولید tf3 من tf2 اورجینال دارم تو pc درسته یکم تعداد پلیراش کمه واسه مولتی ولی تجربه فوق العاده ای بود هم استوری خوب و هم مولتی دوست داشتنی!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH