گلکسی S9

رندرهای جدیدی از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S9 منتشر شد

تاکنون خبرهای زیادی در رابطه با تغییر طراحی پنل پشتی گوشی هوشمند گلکسی S9 شنیده‌ شده است. در خبرها به تغییر محل اسکنر اثر انگشت اشاره‌ شده بود. پس از خبرها، حال نوبت به تصاویر رندر شده از این دستگاه رسیده است. تصاویر رندر شده در نرم‌افزار CAD حاکی از تغییرات اساسی در پنل پشتی پرچم‌دار جدید سامسونگ است.

به‌احتمال‌ زیاد این پرچم‌دار هم با دوربین دوگانه عرضه شود و از ساختار نوت 8 در محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت پیروی کند. محل قرارگیری اسکنر در رندرها هم به‌درستی مشخص نشده است. دو تصویر برای دوربین دوگانه، به‌صورت افقی و عمودی ارائه‌ شده و در هر دو تصویر اسکنر اثر انگشت در نزدیکی دوربین دوگانه قرار دارد.

گلکسی S9

به‌نظر می‌رسد سامسونگ تمایل دارد تا دوربین را به‌صورت عمودی در پشت‌ گوشی هوشمند قرار دهد. در صورتی‌که دوربین به‌صورت عمودی قرار بگیرد، اسکنر اثر انگشت در موقعیت بهتری قرار می‌گیرد و فاصله بیشتری از دوربین خواهد داشت. در تصاویر رندر شده صفحه‌ نمایش بی‌نهایت یا اینفینیتی که در گلکسی S8 وجود داشت، مشاهده می‌شود و در پنل پشت گوشی انحنا وجود دارد.

گلکسی S9

بزرگ‌ترین چالش طراحی گلکسی S9 محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت و موقعیت آن نسبت به دوربین است. کاربران انتظار دارند که تجربه ناخوشایند نزدیکی سنسور به دوربین در گلکسی S8، در پرچم‌دار جدید تکرار نشود. باید صبر کرد و دید که آیا سامسونگ از متد طراحی نوت 8 در محل قرارگیری سنسور اثر انگشت استفاده می‌کند و یا روش طراحی جدیدی را برای طرفداران می‌آورد.

گلکسی S9

6 در مورد “رندرهای جدیدی از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S9 منتشر شد”

  1. این جور که معلومه فکر نمی کنم چیز خیلی خاص و هیجان انگیزی نسبت به اس ۸ داشته باشه….
    سنسور اثر انگشت‌ زیر صفحه می تونست یک برگ برنده ی خوبی واسه سامسونگ باشه که متاسفانه نتوست به این گوشی ظاهرا برسونش…

  2. باز هم ساخت دو عدد دمپایی دیگر ، واقعاً بجز ارتقای سخت افزار فکر می کنید بهبود خاصی حاصل شده تغییر ایجاد شده ،مطمئناً خیر بهتر بود به جای هزینه برای تولید محصولات زودتر از موعدمقرر به فکر راه حلی برای ارائه آپدیت های دستگاه های کنونی می کرد واقعاً سامسونگ مسخره شو در اورده هر روز یک گوشی بدون کوچکترین تفاوت بدون کوچکترین افزایش کارایی و از همه مهمتر بدون هیچ ساپورت نرم افزاری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH