نتایج GFXBench از حافظه قابل استفاده 111 گیگابایتی برای وان‌پلاس 5T خبر می‌دهد

باز هم انتشار اطلاعاتی جدید در خصوص اسمارت‌فون وان‌پلاس 5T که عرضه این گوشی با اندروید 7.1 را تایید می‌کند. بنچمارک GFXBench که جزییات بیشتری را نسبت به بنچمارک گیک‌بنچ ارائه می‌کند، اخیرا اطلاعات تازه‌ای را در خصوص این اسمارت‌فون منتشر و ادعا کرده که مدل پیشرفته این گوشی به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز خواهد بود.

گفته می‌شود از این میزان حافظه داخلی، 111 گیگابایت برای کاربر قابل استفاده خواهد بود. از آن‌جایی‌که این گوشی به‌جای اندروید اوریو، مجهز به اندروید نوقا عرضه خواهد شد، احتمال می‌رود که این حافظه داخلی فاقد پارتیشن‌های A/B به‌منظور دریافت آپدیت‌های یک‌پارچه سیستم عامل باشد.

در هر صورت، مشخصاتی که توسط این بنچمارک فاش شده، با آن‌چه‌ که تاکنون در خصوص این گوشی منتشر شده، همخوانی دارد، به‌طوری‌که وان‌پلاس 5T مجهز به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل و پردازنده اسنپدراگون 835 عرضه خواهد شد.

دوربین اصلی این گوشی از سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد و به قابلیت فیلم‌برداری 4K مجهز است و دوربین سلفی نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای 1080p برخوردار است. این گوشی پنچ‌شنبه همین هفته رونمایی خواهد شد و برای آشنایی بیشتر با این اسمارت‌فون می‌توانید اخبار مرتبط را در آی‌تی‌رسان دنبال کنید.

5 در مورد “نتایج GFXBench از حافظه قابل استفاده 111 گیگابایتی برای وان‌پلاس 5T خبر می‌دهد”

  1. اشکان موسوی

    دقیقا میخواد یکاری کنه وسوسه شن بخرن مردم ..خب چکاری یه گوشی بخر میخرم با یه رم ۲۵۶ گیگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH