گوشی سامسونگ گلکسی S9 پلاس تنها با 4 گیگابایت حافظه رم در گیک‌بنچ ظاهر شد

اخیرا شایعه‌ای مطرح شده مبنی بر این‌که شرکت سامسونگ زودتر از حد معمول گوشی‌های پرچمدار خود با نام‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را عرضه می‌کند. از آن‌جایی‌که این کمپانی کره‌ای از پرچمداران جدید سری گلکسی خود در اواخر فوریه یا اوایل ماه مارس رونمایی می‌کند، در صورتی‌که شایعات درست باشند، ممکن است سامسونگ پرچم‌داران سال آینده خود را کمی زودتر و در ماه ژانویه معرفی نماید.

بالاخره اطلاعات جدید در مورد اسمارت‌فون‌های رده بالایی که در آینده توسط سامسونگ عرضه می‌شوند، به‌تازگی به‌صورت آنلاین منتشر شده است. این اطلاعات نشان می‌دهند که در حال حاضر گوشی‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس، زودتر از موعد زمانی مقرر مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

همان‌طور که اکنون شاید برخی از شما در جریان باشید، به دو دستگاه، شماره مدل‌های جدیدی با شناسه‌های SM-G960 و SM-G965 اختصاص داده شده است که مدل SM-G965 با اطلاعاتی پیرامون مشخصات آن، اخیرا در گیک‌بنچ ظاهر شده است.

گلکسی S9 پلاس

چیپست بعدی که به پرچمداران نسل آینده شرکت سامسونگ قدرت می‌دهد، اگزینوس 9810 خواهد بود؛ پردازنده‌ای که در گذشته‌ای نه‌چندان دور معرفی شد. اطلاعات لیست شده در گیک‌بنچ، عرضه گوشی گلکسی S9 پلاس را با پردازنده اگزینوس 9810 به همراه تنها 4 گیگابایت رم تایید می‌کنند. درست است، به‌نظر می‌رسد پیش‌بینی‌های گزارشات قبلی مبنی بر وجود 4 گیگابایت رم در گوشی‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس، دقیق بوده‌اند.

دلیلی وجود ندارد که معتقد باشیم مدل معمولی گوشی گلکسی S9، جز صفحه نمایش، مشخصات فنی متفاوت دیگری داشته باشد. مورد دیگری که با توجه به اطلاعات لیست تایید می‌شود، این حقیقت است که هر دو گوشی با سیستم عامل اندروید 8 اوریو عرضه خواهند شد.

7 در مورد “گوشی سامسونگ گلکسی S9 پلاس تنها با 4 گیگابایت حافظه رم در گیک‌بنچ ظاهر شد”

    1. واقعا s8 خیلی باحاله،من دوستم گرفته خیلی راضی هست! یه روز دادش دستم تا براش برنامه بریزم خیلی خوش دست بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH