دومین نسخه بتا اندروید اوریو برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس عرضه شد

در ابتدای ماه جاری، شرکت سامسونگ فرآیند عرضه نسخه بتا اندروید 8 را برای دستگاه‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در کشورهای ایالات متحده، بریتانیا و کره آغاز کرد. به‌نظر می‌رسد که اخیرا این شرکت چندان بی‌کار نبوده، زیرا اکنون دومین نسخه بتا به کاربران ارائه شده است. احتمالا براساس منطقه‌ای که شما در آن سکونت دارید، این firmware دارای شماره ساخت G950FXXU1ZQK4 یا G955USQU1ZQK6 است.

گلکسی S8

فریمور جدید دارای جدیدترین پچ امنیتی شرکت گوگل (مربوط به ماه اکتبر)، لانچری به مراتب پایدارتر و بهبودهایی در زمینه کارایی ماژول Dex است. علاوه‌بر این، حالات جدید برای نمایش ساعت، گزینه‌هایی برای تغییر میزان شفافیت اعلان‌ها، قابلیت Smart View هوشمندانه‌تر، رفع چندین باگ و بهبود کارایی نیز در این ویرایش لحاظ شده است.

به‌نظر می‌رسد که ابتدا کاربران ساکن بریتانیا بسته به‌روزرسانی خود را دریافت خواهند کرد. اگر چه ما اطلاع داریم که اکنون حداقل یکی از کاربران شرکت مخابراتی T-Mobile در ایالات متحده نیز این به‌روزرسانی را دریافت کرده است.

در این نسخه مشکلاتی وجود دارد

با توجه به اظهارنظرهای کاربران، به‌نظر می‌رسد که دومین نسخه بتا اندروید اوریو نیز دچار مشکلاتی است. اول‌ از همه، مشخص نبودن تاریخ پچ‌های امنیتی مورد استفاده در این ویرایش، موجب سردرگمی بسیاری از کاربران شده است. زیرا صفحه تنظیمات اطلاعات نرم‌افزاری گوشی‌های سامسونگ، از روز 5 سپتامبر 2017 به عنوان تاریخ پچ امنیتی مورد استفاده یاد کرده است؛ در حالی‌که نسخه منتشر شده، پچ امنیتی به‌کار رفته را مربوط به ماه اکتبر می‌داند.

ثانیا کاربری در قسمت پایین، اسکرین‌شاتی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد به خاطر کرش برخی برنامه‌های گوشی، احتمالا سامسونگ مجبور به توقف عرضه فریمور با شماره ساخت USZQK6 شده است. این مشکلی بوده که بعضی مواقع همراه با نرم افزارهای بتا وجود دارد. لذا بایستی منتظر عرضه به‌روزرسانی‌های بیشتر بمانیم.

6 در مورد “دومین نسخه بتا اندروید اوریو برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس عرضه شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH